حضور ۲۹ کشور در دوره روش تدریس زبان فارسی به خارجیان | پایگاه خبری صبا
امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۳:۳۴

حضور ۲۹ کشور در دوره روش تدریس زبان فارسی به خارجیان

دوره‌های مجازی «روش تدریس زبان فارسی به غیر فارسی زبانان» بنیاد سعدی با حضور ۲۹ کشور جهان به مرحله پایانی رسید.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی بنیاد سعدی، ثبت‌نام دوره مجازی روش تدریس زبان فارسی به خارجیان از ۲۵ اسفند ماه آغاز شده و تاکنون از سوی علاقمندانی در کشورهای ایران، پاکستان، چین، نروژ، فرانسه، برزیل، عراق، بلاروس، ترکیه، گرجستان، ژاپن، کنیا، آمریکا، استرالیا، کانادا، آلمان، بلژیک، اوکراین، پاناما، روسیه، اسپانیا، ایتالیا، تونس، لبنان، هند، آرژانتین، کره جنوبی، مصر و ارمنستان مورد استقبال قرار گرفته است.

محتوای دوره‌های غیرهمزمان شامل ۹ ساعت ویدئوهای آموزشی تعاملی، متن ویدیوها، منابع مرتبط و آزمون آنلاین طراحی شده است، بدینگونه که در صورت مشاهده هر ویدیو و قبولی در آزمون هر جلسه، امکان مشاهده محتوای جلسه بعدی فراهم می‌شود. در پایان جلسات نیز آزمونی از تمام محتوای دوره برگزار می‌شود، که تصحیح آن خودکار است و کاربر می‌تواند نتیجه آزمون را چند لحظه بعد مشاهده کند.

از اصلی‌ترین ویژگی دوره‌های غیر همزمان روش تدریس زبان فارسی غیرهمزمانی حضور دانشجو و استاد است، محتوای این دوره‌ها به دلیل نوع طراحی، غنی‌تر و با کیفیت‌تر نسبت به دوره‌های همزمان طراحی شده است. از دیگر ویژگی‌های این دوره می‌توان به «عدم محدودیت زمانی و مکانی جهت شرکت در دوره، تعداد نامحدود شرکت‌کنندگان، محتوای اصلی به‌صورت ویدیوهای آموزشی غنی و با کیفیت، طراحی ویدیوها به‌صورت تعاملی همراه با پرسش هنگام پخش هر ویدیو، ارایه متن گفتاری هر ویدیو جهت تسهیل در یادگیری و برگزاری آزمون پس از هر جلسه» اشاره کرد.

در ویدیوهای آموزشی این دوره، از مجموعه کتاب‌های تالیفی بنیاد سعدی و همچنین منابع تخصصی تدریس زبان فارسی به عنوان زبان دوم، با تکیه بر چهار مهارت «صحبت کردن، گوش کردن، خواندن و نوشتن» استفاده شده است.

در پایان شرکت کنندگان در دوره غیر همزمان بنیاد سعدی، در صورت مشاهده تمام ۹ جلسه و گذراندن آزمون و در نهایت کسب نمره قبولی حداقل ۷۰ در آزمون پایانی، موفق به دریافت گواهی نامه‌های بین المللی بنیاد سعدی شده.

گواهی‌های صادرشده دارای کد و لینک اعتبارسنجی از طریق سایت بنیاد سعدی هستند.

لینک ثبت نام دوره

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است


جدول فروش فیلم ها

عنوان
فروش (تومان)
  • تمساح خونی
    100/867/118/000
  • بی‌بدن
    22/358/841/000
  • سال گربه
    10/639/228/500
  • آپاراتچی
    3/809/166/500
  • پرویز خان
    3/135/337/000
  • نوروز
    2/746/203/000
  • ایلیا جستجوی قهرمان
    2/310/894/500
  • آسمان غرب
    2/022/378/500