گزیده اشعار محمدعلی بهمنی در مجموعه «شعر ما» منتشر می‌شود | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۴۲

گزیده اشعار محمدعلی بهمنی در مجموعه «شعر ما» منتشر می‌شود

گزیده اشعار محمدعلی بهمنی از مجموعه کتاب‌های «شعر ما» به زودی از سوی انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر می‌شود.

به گزارش صبا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، گزیده اشعار محمدعلی بهمنی از مجموعه کتاب‌های «شعر ما» به زودی از سوی انتشارات کانون پرورش فکری منتشر می‌شود.

مجموعه‌ ۱۰ جلدی «شعر ما» با هدف آشنایی نوجوانان با شاعران پیشکسوت در قالب‌های کلاسیک، نیمایی، سپید و… و با تنوع طیف‌ها، نگاه‌ها و سبک‌های مختلف شعری به زودی وارد بازار کتاب می‌شود.

اشعار محمدعلی بهمنی یکی از کتاب‌های این مجموعه ۱۰ جلدی به شمار می‌رود که برای نوجوانان ۱۵+ به چاپ خواهد رسید.

در این کتاب ۱۰۴ اثر محمدعلی بهمنی همچون «خونِ هر آن غزل که نگفتم به پای توست»، «همین که هستی و در هستی تو من هستم»، «فکر کدن به تو یعنی غزل شورانگیز»، «تو را چون آرزوهایم همیشن دوست خواهم داشت»، «در آتش تو زاده شد ققنوسِ شعرِ من»، «در منن غزلی اینک دنبال تو می‌گردد» و… به چشم می‌خورد.

در  شعر «من هنوز زنده‌ام» می‌خوانیم: حرفِ تازه‌ای به خاطرم نمی‌رسد/ ورنه با تو حرف می‌زدم/ من هنوز زنده‌ام/ آفتابِ پشتِ ابر مانده‌ام/ من در این سکوت/ بارها برای‌تان/ شعر گفته‌ام/ شعر خوانده‌ام/ من خیال نیستم/ هستم و هنوز/ معتقد به واژه‌ زوال نیستم/ حرفِ تازه‌ای به خاطرم نمی‌رسد/ ورنه لال نیستم.

این مجموعه در قطع پالتویی به‌زودی در مراکز فرهنگی هنری کانون سراسر کشور و فروشگاه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و فروشگاه‌های محصولات فرهنگی هنری توزیع خواهد شد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است