برگزاری بیست و هفتمین نشست سیمرغ پارسی به صورت مجازی | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۵۵

برگزاری بیست و هفتمین نشست سیمرغ پارسی به صورت مجازی

بیست و هفتمین نشست سیمرغ پارسی با موضوع «نقش و اهمیت زبان و ادبیات فارسی در آموزش زبان فارسی به غیر فارسی زبانان» به صورت زنده در صفحه اینستاگرام بنیاد سعدی برگزار می‌شود.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی بنیاد سعدی، بیست و هفتمین نشست سیمرغ پارسی از سلسله نشست‌های تخصصی ادبیات و آموزش زبان فارسی با حضور حسن ذوالفقاری، استاد زبان و ادبیات فارسی دانشگاه تربیت مدرس و استاد اعزامی به دانشگاه شانگهای چین، بهادر باقری معاون گسترش زبان فارسی و ایرانشناسی در دانشگاه‌ها و مراکز علمی خارج از کشور در وزات علوم و عبدالله مستکین مدیر گروه فرهنگ کمیسیون ملی یونسکو برگزار می‌شود.

در این نشست مجازی موضوع «نقش و اهمیت زبان و ادبیات فارسی در آموزش زبان فارسی به غیر فارسی زبانان» مورد بررسی قرار می‌گیرد.

«اهمیت و چگونگی آموزش عناصر ادبیات عامیانه فارسی در آموزش زبان فارسی به غیر فارسی زبانان»، «جادوی ادبیات فارسی در شعر، داستان و موسیقی در آموزش زبان فارسی به غیر فارسی زبانان» و «قدرت نرم ادبیات و فرهنگ فارسی در آموزش زبان فارسی به غیر فارسی زبانان» از جمله محورهای گفتگوی این نشست مجازی است.

این نشست روز چهارشنبه ۵ شهریور، ساعت ۲۱ با مدیریت نشست توسط الهام حدادی، کارشناس معاونت بین الملل بنیاد سعدی از صفحه اینستاگرام بنیاد سعدی به آدرس شادی foundation برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است