فروش ۴ میلیون دلاری فیلم راسل کرو در اولین اکران گسترده آمریکا | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۲۴

فروش ۴ میلیون دلاری فیلم راسل کرو در اولین اکران گسترده آمریکا

فیلم تازه راسل کرو با نمایش در بیش از 1800 سالن به رقم فروش 4 میلیون دلار دست پیدا کرد.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از هالیوود ریپورتر، فیلم «نامتعادل/Unhinged» با بازی راسل کرو در نخستین آخر هفته اکران خود توانست ۴ میلیون دلار در گیشه داخلی آمریکا به چنگ بیاورد.

فیلم مهیج جاده ای «نامتعادل» درحالی این موفقیت را بدست آورد که سالن های سینمای آمریکا بعد از مدت ها با جدیت بازگشایی شده بودند. فیلم تازه راسل کرو در ۱۸۲۳ سالن سینما به نمایش درآمد و به این ترتیب اولین اکران گسترده بعد از بسته شدن سینماها در ماه مارس به دلیل شیوع کرونا رقم خورد.

این میزان فروش البته در حالی بود که بزرگترین فروش آخر هفته سینماهای جهان از چین سر در آورد جایی که در آن فیلم تاریخی چینی «هشتصد» با رقم سرسام آور ۱۰۷ میلیون دلار کار خود را آغاز کرد این رقم البته شامل پیش نمایش اولیه فیلم هم می شد هر چند باید این واقعیت را نیز در نظر گرفت که این میزان فروش از ۵۰ درصد گنجایش سالن های سینما بدست آمد. فیلم «هشتصد» سرتاسر با فرمت آی‌مکس فیلمبرداری شده است.

در آمریکا هم مانند چین ظرفیت سالن های سینما بین ۳۰ تا ۵۰ درصد کل سالن درنظر گرفته شده است.

پیش بینی می شود تعداد سالن های در اختیار فیلم «نامتعادل» هفته آینده همزمان با بازگشایی بیشتر سالن ها از ۱۸۲۳ تا به ۲۳۰۰ سالن افزایش یابد.

در این آخر هفته سینماهای آمریکا فیلم «کلمات روی دیوارهای حمام» نیز در ۹۲۵ سالن افتتاح شد که در نهایت توانست تنها ۴۶۲ هزار دلار بدست بیاورد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است