هیچگاه همزمان در ۲ کار حضور نخواهم داشت/ بازی در «جشن سربرون» | پایگاه خبری صبا
امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۰
مهدی فقیه در گفتگو با صبا:

هیچگاه همزمان در ۲ کار حضور نخواهم داشت/ بازی در «جشن سربرون»

مهدی فقیه می‌گوید از ابتدا تلاش کرده‌ است به طور همزمان در دو کار حضور نداشته باشد چراکه این روش روی کیفیت بازیگری تاثیر منفی می‌گذارد.

مهدی فقیه بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون صبا درباره کارهای خود عنوان کرد: چندین ماه است که در سریال «جشن سربرون» به کارگردانی مجتبی راعی حضور دارم. این کار برای مقطعی به واسطه شیوع بیماری کرونا با تعطیلی مواجه شد اما هم اکنون با رعایت پروتکل های بهداشتی کار در حال پیگیری است.

وی ادامه داد: پیشنهادهایی برای کار وجود دارد، اما همیشه سعی کرده‌امم به طور همزمان در دو کار حضور نداشته باشم چراکه معتقدم حضور در چند کار به طور همزمان، تمرکز بازیگر را از بین برده و روی کار او تاثیر منفی خواهد گذاشت.

بازیگر «جشن سربرون» با اشاره به اینکه این سریال بخشی از تاریخ مشروطه را روایت می‌کند، گفت: حسن نجاریان تهیه‌کنندگی این کار ۳۰ قسمتی را برعهده دارد و حسین محجوب، محمود پاک نیت، لاله اسکندری، فرخ نعمتی، قاسم زارع، داریوش کاردان، میرطاهر مظلومی، رامین ناصرنصیر، کریم اکبری مبارکه، صدرالدین حجازی، بیوک‌میرزایی و… بازیگرانی هستند که در این سریال نقش آفرینی کرده‌اند.

فقیه درباره تاثیرات کرونا در امر بازیگری مطرح کرد: در سینما و تلویزیون نیز تاثیرات منفی این بیماری را شاهد بود‌‌ه‌ایم و جدا از بیماری، فعالیت‌ها به حالت تعطیل در آمده بود به همین دلیل هنرمندانی که تنها از راه بازیگری امر معاش می‌کردند با سختی‌های فراوانی رو‌به‌رو شده بودند، البته این وضعیت هنوز هم به نوعی وجود دارد چراکه بسیاری از پروژه‌ها به حالت تعطیل باقی مانده‌اند.

وی در پایان درباره کارهای عاشورایی نیز چنین اظهار کرد: همیشه در ایام محرم چند کار مشخص روی آنتن می‌رود، درصورتیکه ما باید هر ساله کارهای جدید تولید کنیم چراکه هر اندازه که درباره امام حسین در سینما و تلویزیون حرف بزنیم باز هم کم است.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است