فیلم «۲۷ برج» در استان مرکزی کلید خورد/ ادای دین به جامعه کارگری | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۱:۲۵

فیلم «۲۷ برج» در استان مرکزی کلید خورد/ ادای دین به جامعه کارگری

فیلم تلویزیونی «27 برج» با حضور مسئولان عالی رتبه استان مرکزی کلید خورد و پیش بینی می‌شود که در 18 جلسه فیلم برداری آن به پایان برسد.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی فیلم «۲۷ برج»، داستان فیلم «۲۷ برج» در شهر اراک و در لوکیشن‌هایی چون کارخانه واگن‌سازی پارس، بازار تاریخی اراک، ایستگاه راه آهن و بیش از ۱۵ لوکیشن دیگر روایت می‌شود و در واقع ادای دینی به جامعه کارگری در کشور است و سعی دارد تا به تاثیرات تعدیل نیروهای کارگری کارخانه‌ها بر بدنه اقتصادی، اجتماع و خانواده‌های آن‌ها بپردازد.

به گفته سعید مرادی، تهیه‌کننده این فیلم، سعی شده تا با تهمیداتی که شرکت واگن‌سازی پارس و راه آهن جمهوری اسلامی ایران برای بازسازی ناوگان‌های فرسوده و مهیا شدن شرایط کاری برای بازگشت کارگران به محل کار سابق خود انجام می‌دهند، اشاره کند و تاثیرات بیکاری جامعه کارگری را از زوایای گوناگون مورد توجه قرار دهد.

مرادی بیان کرد که یکی از دلایل اصلی ساخت این فیلم نام‌گذاری سال‌های ۹۸ و ۹۹ به سال «رونق تولید و جهش تولید» توسط رهبر معظم انقلاب است و در راستای این شعارها سعی شده تا احیای خط تولید و توجه به جامعه کارگری و مطالبات به حق آن‌ها را در این فیلم به نمایش در آوریم.

عبدالرضا اکبری، حبیب دهقان نسب، رزیتا غفاری، سیروس همتی، حسن اسدی، محسن میرزایی، زهرا یزدانی و روفیا محضری از بازیگران  این فیلم تلویزیونی به شمار می‌روند.

سایر دست اندرکاران فیلم تلویزیونی «۲۷ برج» عبارتند از تهیه کننده: سعید مرادی، کارگردان: سامان مراد حسینی، نویسنده: نفیسه شکوری، مشاور پروژه: سیامک کاشف آذر، مدیر فیلم برداری: پویان آقابابایی، مدیر برنامه ریزی: امیر حسین غفاری، دستیار اول کارگردان: ارس رزاز، مدیر صدا برداری: هادی سلیمان زاده، مدیر تولید: سعید عطایی، طراح چهره پردازی: مسعود عربی، طراح صحنه و لباس: نیکان خشکباری، مدیر تدارکات: محمد وطن چی، منشی صحنه: لیلا مربی، عکاس: بهزاد عباسی، تدوین: مهدی مهرنیا و کیخسرو کاووسی، موسیقی: رضا خسروی، ناظر کیفی: داریوش منتظری، هماهنگی تولید: جعفر طریقتی، دستیارتهیه کننده: پویا پازکی.

فیلم تلویزیونی «۲۷ برج» محصول معاونت امور استان‌های صداوسیما  و صداوسیمای استان مرکزی است.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است