برخورد با مقصران احتمالی حذف واژه اسلامی از تابلوی میدان جمهوری اسلامی | پایگاه خبری صبا
امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۵۲

برخورد با مقصران احتمالی حذف واژه اسلامی از تابلوی میدان جمهوری اسلامی

به دنبال حذف کلمه اسلامی از تابلوی میدان جمهوری اسلامی در تهران، ضرغامی گفته است با مقصران احتمالی برخورد خواهد شد.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان زیباسازی شهر تهران، برزین ضرغامی مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران، با بیان اینکه سازمان زیباسازی به عنوان متولی سیما و منظر شهری ساماندهی تابلوی تعدادی از میادین شهر را در دستور کار قرار داده است، گفت: در قضیه اشتباه تابلوی میدان جمهوری اسلامی براساس بررسی‌های صورت گرفته تا این لحظه عمدی در کار نبوده است.

وی افزود: فهرستی از اسامی میدان‌ها تهیه و به مناطق ارسال شد و پس از اخذ نظر آن‌ها مبنی بر صحت عناوین و رسم الخط‌های فارسی و انگلیسی نسبت به اجرای تابلوی اسامی تایید شده اقدام شد. یکی از این میدان‌ها، میدان جمهوری اسلامی بوده که متاسفانه همکاران در منطقه مورد نظر دچار این اشتباه شدند و عنوان جمهوری را برای این میدان تایید و ارسال می‌کنند.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران بیان کرد: همه کارکنان سازمان زیباسازی نسبت به حفظ دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و همچنین بنیان‌های اعتقادی این نظام حساسیت ویژه‌ای دارند.

وی افزود: سازمان زیباسازی در مقاطع مختلف با عملکرد خود نشان داده است که برای حفظ نمادهای نظام مقدس جمهوری اسلامی حضوری فعال داشته است و این موضوع را بر خود فرض می‌داند.

ضرغامی در پایان با اشاره به این مطلب که بررسی‌های صورت گرفته تا این لحظه حکایت از آن دارد که در این ماجرا عمدی در کار نبوده است، عنوان کرد: به شهروندان وعده می‌دهیم که با مقصران احتمالی این موضوع برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است