فرصتی برای تماشای مستند «مثل سایه، مثل خیال» | پایگاه خبری صبا
امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۳۶

فرصتی برای تماشای مستند «مثل سایه، مثل خیال»

برنامه این هفته کانون فیلم «سینماحقیقت» به نمایش و نقد فیلم مستند «مثل سایه، مثل خیال» به کارگردانی حمیدرضا زینالی اختصاص یافته است.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، برنامه این هفته کانون فیلم «سینماحقیقت» به نمایش و نقد فیلم مستند «مثل سایه، مثل خیال» اختصاص دارد که عصر روز دوشنبه ۱۴ مردادماه در سالن سینماحقیقت این مرکز به نمایش عمومی درمی آید و سپس با حضور حمیدرضا زینالی تهیه‌کننده و کارگردان، ناصر صفاریان مسئول نمایش و نشست فیلم‌ها و حافظ روحانی منتقد مهمان مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

«مثل سایه، مثل خیال» مستندی درباره‌ «مارکو گریگوریان» هنرمند ارمنی و از پیشروان هنر مدرن ایران است که در سینما هم فعالیت‌هایی داشته است. این فیلم در دل گفتگو با هنرمندانی چون آیدین آغداشلو و دوستان گریگوریان مثل رضا بانگیز، تلاش می‌کند شناختی از او ایجاد کند.

عوامل تولید این مستند ۶۰ دقیقه‌ای عبارتند از تصویر، تحقیق و کارگردانی: حمیدرضا زینالی، صدابرداری: گودرز بهزادی، تدوین: ایمان روستایی و امین جلیلی، صداگذاری: ایمان روستایی، گویندگی: کیوان صادقی یگانه، عکاسی و طراحی تیتراژ: ماندانا خمامی، با حمایت مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی.

عموم علاقمندان برای تماشای فیلم مستند «مثل سایه، مثل خیال» و شرکت در جلسه نقد و بررسی آن می‌توانند از ساعت ۱۷:۳۰ عصر دوشنبه ۱۴ مرداد به کانون فیلم «سینماحقیقت» واقع در خیابان سهروردی شمالی، میدان شهید قندی، شماره ۱۵، مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی مراجعه کنند.

شرکت در این برنامه برای عموم آزاد است.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است