«همپای صبا» به استقبال محرم رفت/ تدارک آیتم‌های ویژه | پایگاه خبری صبا
امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۲۵
تهیه‌کننده مسابقه در گفتگو با صبا:

«همپای صبا» به استقبال محرم رفت/ تدارک آیتم‌های ویژه

تهیه‌کننده مسابقه «همپای صبا» از ویژگی‌های این مسابقه تعاملی و تغییرات آن برای ایام محرم سخن گفت.
محسن جواهری تهیه‌کننده مسابقه «همپای صبا» در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون صبا درباره این برنامه که هر روز روی آنتن رادیو صبا می‌رود، توضیح داد: «همپای صبا» اولین برنامه و مسابقه زنده رادیو صبا است که با هدف جذب مخاطب جدید به شبکه از چهار سال پیش روی آنتن رفته است. این مسابقه بدین صورت است که در طول یک ساعت شنونده به سوالات ما در بخش‌های مختلف به صورت پیامکی پاسخ می‌دهد.
وی ادامه داد: «میشه به من بگی»، «از کی کجا، چی شنیدی»، «با کی، کجا، چه شوخی می‌کنید»، «شهر آرزوها»، «طنز و خنده»، «هوش و ریاضی»، «دقت و سرعت»، «حدس بزن»، «شما چی میگید»، «دنیای وارونه»، «قاب سینما»، «ضرب المثل»، «چیستان»، «به نظر شما» و «شما چکار می‌کنید» آیتم‌های این مسابقه است که به مناسبت‌های مختلف سوالاتی درباره آن مناسبت از مخاطب در آیتم‌ها پرسیده می‌شود.
تهیه‌کننده مسابقه «همپای صبا» بیان کرد: در هر برنامه حدود ۸ سوال از مخاطبان پرسیده می‌شود و آن‌ها با اطلاعات عمومی خود و خلاقیتی که دارند، جواب سوالات را برای ما پیامک می‌کنند.
جواهری درباره تغییرات این برنامه در ایام ماه محرم اظهار کرد: امسال باتوجه به شیوع ویروس کرونا محرم نیز حال و هوای دیگری دارد. ما برای این ماه آیتم‌های ویژه‌ای را با نام «خانه من هیات من»، «شما چیکار می‌کنید»، «فضای من هیات من»، «رسم و رسوم»، «به رسم ادب»، «دلنوشته» جایگزین آیتم‌های طنز ما در ماه محرم شده‌اند.
وی در پایان با اشاره به اینکه «همپای صبا» یک مسابقه تعاملی و پیامکی است، بیان کرد: بیشترین میزان ارسال پیامک مخاطبان به رادیو صبا مربوط به «همپای صبا» است و امیدواریم این استقبال نیز در ایام محرم ادامه پیدا کند.
این مسابقه به گویندگی مهدی پر و نویسندگی و تهیه‌کنندگی محسن جواهری هرروز به صورت زنده ساعت ۱۴:۳۰ به مدت یک ساعت روی آنتن رادیو صبا می‌رود.
سپیده شریعت رضوی
انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است