مشغول بازی در سریال «گیلدخت» هستم/ داوری در مسابقه «۷۷ ساعت» | پایگاه خبری صبا
امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۱۸
رامتین خداپناهی در گفتگو با صبا:

مشغول بازی در سریال «گیلدخت» هستم/ داوری در مسابقه «۷۷ ساعت»

رامتین خداپناهی می‌گوید هم اکنون مشغول بازی در مجموعه «گیلدخت» است و داوری مسابقه «77 ساعت» را نیز برعهده دارد.
رامتین خداپناهی بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون صبا درباره کارهای جدید خود چنین اطلاع رسانی کرد: از دی ماه سال گذشته مشغول بازی در سریال «گیلدخت» به کارگردانی مجید اسماعیلی هستم. تصویربرداری این سریال را که محمدرضا شفیعی تهیه آن را بر عهده دارد تا اسفند ادامه خواهد داشت.
وی افزود: در کنار «گیلدخت» داور مسابقه‌ای با عنوان «۷۷ ساعت» هستم که قرار است مهرماه از شبکه آموزش روی آنتن برود. کارگردانی این مسابقه استعداد‌یابی را سعید ابوطالب بر عهده دارد و علاوه بر من لیلا اوتادی، عجمی و اسماعیلی دیگر داورهای این مسابقه را تشکیل می‌دهند. این برنامه شبیه «عصر جدید» است با این تفاوت که در این برنامه استعداد‌ها در حوزه تکنولوژی شناسایی می‌شوند.
بازیگر «گسل» ادامه داد: برای دو کار تلویزیونی دیگر با من صحبت‌هایی شده است که به دلیل مهیا نبودن شرایط، بازی در آن‌ها را نپذیرفتم. در تلویزیون آخرین کاری که از من پخش شد مجموعه «بانوی عمارت» بود و در سینما نیز فیلم «کروکودیل» آخرین کار من بوده است.
خداپناهی درباره فعالیت تئاتر خود گفت: متاسفانه به دلیل مشغله فراوان چند سال است که روی صحنه نرفته‌ام، البته با وضعیت پیش آمده هم دیگر فکر نمی‌کنم به این زودی‌ها موقعیت حضور در تئاتر را داشته باشم.
وی در پایان گفت: در کنار فعالیت بازیگری، مشغول تدریس در دانشگاه آزاد تهران مرکز (هنر و معماری) نیز هستم.
انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است