جوانان «هیات» رادیو جوان را اداره می‌کنند/ فراخوان همچنان ادامه دارد | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۳۷
حسین خلیل‌نژاد به صبا گفت:

جوانان «هیات» رادیو جوان را اداره می‌کنند/ فراخوان همچنان ادامه دارد

حسین خلیل‌نژاد تهیه‌کننده رادیو از ویژه برنامه خود با نام «هیئت» در ماه محرم خبر داد.

حسین خلیل‌نژاد تهیه‌کننده رادیو در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون صبا درباره ویژه برنامه خود با نام «هیات» که برای ماه محرم در شبکه رادیویی جوان تدارک دیده شده است، عنوان کرد: پخش این برنامه که مزین به نام حضرت علی اکبر است، از شب گذشته ۳۰ مردادماه همزمان با شب اول محرم آغاز شده و احتمالا تا دو هفته هر شب ساعت ۲۰:۳۰ تا ۲۲ به صورت زنده روی آنتن رادیو جوان می‌رود.

وی ادامه داد: پیش از آغاز ماه محرم فراخوانی را منتشر کردیم و از مخاطبان علاقه‌مند رادیو جوان درخواست کردیم که اگر در حوزه شعر آیینی، روضه خوانی، مداحی، سخنرانی و تعزیه خوانی فعالیت می‌کنند، آثار خود را با مدت زمان حداکثر سه دقیقه برای ما ارسال کنند.

تهیه‌کننده «هیات» بیان کرد: پخش آثار ارسالی توسط مخاطبان در برنامه یکی از آیتم‌هایی است که برای «هیئت» تدارک دیده‌ایم. همچنین با کارشناسان حوزه‌هایی که در در فراخوان مطرح شده است به گفتگو می‌پردازیم. به عنوان مثال در حوزه شعر آیینی با سعید بیابانکی گفتگو می‌کنیم تا نکاتی را برای جوانان شاعر این حوزه و مخاطبان بیان کند.

به گفته خلیل‌نژاد، تعداد آثار ارسالی مخاطبان به ویژه در حوزه مداحی زیاد است و فراخوان همچنان ادامه دارد.

وی در پایان با اشاره به اینکه پایه و اساس برنامه هیاتی است که جوان‌ها آن را اداره می‌کنند، اظهار کرد: ما در این برنامه سعی کرده‌ایم اتفاقاتی را که در هیات‌های مذهبی در سال‌های گذشته رخ داده است مانند انعکاس اخبار فعالیت گروه‌های جهادی، نذرهای فرهنگی و…. در برنامه انعکاس دهیم. همچنین پخش سخرانی‌های مختلف و مداحی از دیگر بخش‌های این برنامه است.

«هیات» به گویندگی سیدمهدی مفیدی و تهیه‌کنندگی حسین خلیل‌نژاد در ایام محرم هر شب روی آنتن رادیو جوان می‌رود.

سپیده شریعت رضوی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است