برکناری دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس کذب است/ انتصاب فرد جدید | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۴۸

برکناری دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس کذب است/ انتصاب فرد جدید

مدیر روابط عمومی معاونت هنری از تغییر دبیر کار گروه ساماندهی مد و لباس با توجه به قانون دوشغله بودن خبر داد.

به گزارش خبرگزاری صبا، مجید فروغی مدیر روابط عمومی معاونت هنری گفت: حمید قبادی دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس با توجه به قانون دوشغله بودن تغییر کرد و حجت الاسلام مهدی سیف جمالی به عنوان سرپرست کارگروه منصوب شد.

وی افزود: حمید قبادی که چندی پیش به سمت مشاور اجرایی معاونت هنری منصوب شد و با توجه به ابلاغ منع تصدی دو شغل برای یک نفر و پس از مهلت تعیین شده برای فعالیت در یک سمت، سیف جمالی به عنوان سرپرست کارگروه ساماندهی مد و لباس انتخاب شد و حمید قبادی در سمت مشاور اجرایی معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فعالیت می کند، بنابراین برکناری حمید قبادی از کارگروه ساماندهی مد و لباس خلاف واقع است.

در متن حکم سیف جمالی آمده است: به استناد تبصره ۳ ماده یک و ماده ۳ آیین‌نامه اجرایی قانون ساماندهی مد و لباس به موجب این حکم به عنوان سرپرست دبیرخانه کارگروه ساماندهی مد و لباس منصوب می‌شوید. امید است با استعانت از خداوند متعال و همکاری و همراهی سایر اعضای محترم کارگروه در تحول اهداف این بنیاد (بنیاد مد و لباس کشور) موفق و موید باشید.

پیش از این حمید قبادی دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور بود که در حال حاضر به عنوان مشاور اجرایی معاونت هنری فعالیت می کند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است