مخاطب «سلام آقای مدیر» نسل جوان است/ نقشی بومی در «دردانه‌های خلیج‌فارس»

اتابک نادری بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری صبا درباره نقش خود در سریال «سلام آقای مدیر» به‌ تهیه‌کنندگی منوچهر شاهسواری و نویسندگی و کارگردانی علیرضا توانا توضیح داد: پس از ایفای نقش به مدت 2 ماه در یک لوکیشن ثابت در سریال «گاندو» به کارگردانی جواد افشار مقابل دوربین سریال «سلام آقای مدیر» شبکه دو سیما رفتم.

وی افزود: علیرضا توانا نویسنده و کارگردان این سریال از دوستان دوران دانشگاه من است و ما در گذشته نیز در تئاترهای دانشجویی با یکدیگر کار می کردیم. زمانی که من را برای بازی در نقش «غفاری» دعوت کرد، گفت زمانی که این نقش را می نوشتم به یاد تو بودم. آقای غفاری ناظمی است منضبط و شیرین که ارتباط قوی با بچه ها دارد.

بازیگر سریال «سلام آقای مدیر» با بیان اینکه کاراکتر «غفاری» احساس پدرانه نسبت به بچه های مدرسه دارد، مطرح کرد: حسرت نداشتن فرزند باعث ارتباط قوی با بچه ها و دلسوزی های او می شود. کاراکتر «غفاری» کاراکتر عجیب و غریبی نیست چراکه در روابط خیلی از معلمان، ناظمان و مدیران مدارس با بچه ها مهر فرزند و والد دیده می شود.

وی معتقد است قصه این سریال برای نسل جوان نوشته و ارایه شده و یکی از ویژگی های آن حضور سه نسل از بازیگران در «سلام آقای مدیر» است.

نادری ادامه داد: من سعی کردم نقش «غفاری» را که ناظمی مهربان و فداکار است، درست نشان دهم و معتقدم مخاطبان باید درباره خوب بودن آن نظر بدهند.

وی درباره استقبال مخاطبان از این سریال چگونه بوده است، عنوان کرد: امروزه به واسطه شبکه های مجازی ما به عنوان بازیگر و دیگر عوامل سریال می توانیم بازخوردها را ببینیم. من تا به الان نکته منفی ندیده و نشنیده ام و بازخوردها راضی کننده بوده است.

بازیگر سریال «سلام آقای مدیر» با اشاره به اینکه سریال «دردانه ها خلیج فارس» را در نوبت پخش دارد، بیان کرد: «دردانه های خلیج فارس» نام موقت سریال است و احتمالا نام آن تغییر می کند. این سریال به کارگردانی حسن لفافیان و تهیه کنندگی سعید بشیری مراحل تدوین خود را پشت سر گذاشته و آماده پخش از شبکه یک سیما است.

وی ادامه داد: این سریال چهار فصل داستانی دارد و من در فصل چهارم آن که مربوط به جزیره قشم است، حضور دارم. نقش و گریم من در این سریال نسبت به کارهای قبلی ام متفاوت تر است و نقش فردی بومی با ویژگی های ساده، خونگرم و رفیق باز را بازی می کنم.

نادری در ادامه با اشاره به اینکه این روزها تئاتر «مغازه خودکشی» را در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه دارد، گفت: این نمایش برگرفته از رمان معروف ژان تولی است که در روزهای اخیر کتاب صوتی آن نیز با صدای هوتن شکیبا بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر وارد بازار شده و در دسترس همگان قرار گرفته است. باقر سروش نویسنده نمایشنامه «مغازه خودکشی» و علیرضا مهران کارگردان این نمایش است.

وی افزود: از آنجایی که اقتباس نمایشنامه از رمان به دلیل صحنه تئاتر نمی تواند برداشت کاملی باشد و تا حدودی اثر را تضعیف می کند اما فکر می کنم نویسنده نمایشنامه در این نمایش حق مطلب را ادا کرده است و با هوشمندی همه رمان را در نمایشنامه اشاره می کند.

بازیگر نمایش «مغازه خودکشی» که نقش «دیوید پیرترسون» معلم عاشق پیشه را در این نمایش ایفا می کند، درباره استقبال مخاطبان از این نمایش بیان کرد: از آنجایی که این نمایش از 6 مرداد ماه روی صحنه رفته است و مخاطبان روزهای اول تئاتر، مخاطبان حرفه ای هستند طبق نظرسنجی که در سایت تیوال صورت گرفته نکته منفی درباره این نمایش گفته نشده است.

نادری در پایان با بیان اینکه در این مدت پیشنهادهای کمی برای بازی در سینما داشته است، عنوان کرد: آخرین کار سینمایی که در آن حضور داشتم، فیلم سینمایی «اینجا هم باران می بارد» به کارگردانی نادر طریقت و تهیه کنندگی محمد متوسلانی بود که در این فیلم زنده یاد جمشید مشایخی هم حضور داشتند که آخرین حضور ایشان در سینما بود. مراحل تدوین و فنی این فیلم تمام شده است و احتمالا در ماه آینده اکران خصوصی و عمومی آن باشد. من نقش یک جانباز را در این فیلم سینمایی ایفا می کنم.

سپیده شریعت رضوی

انتهای پیام/