آزمون فرهنگ و هنر برای نخستین بار آنلاین برگزار شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۰۱

آزمون فرهنگ و هنر برای نخستین بار آنلاین برگزار شد

آزمون جامع و ادواری مهارتی فرهنگ و هنر در دو مرحله به صورت غیرحضوری برگزارشد.

به گزارش صبا، مرحله دوم آزمون‌های جامع و ادواری مهارتی بخش فرهنگ و هنر به صورت آنلاین سه شنبه ۲۸ مردادماه برگزار شد.

معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیران معاونت از روند برگزاری این آزمون که برای نخستین بار به صورت آنلاین برگزار شد، بازدید کردند.

حمید قبادی مشاور اجرایی، امین مویدی، مشاور برنامه ریزی معاونت هنری، محمد اله یاری، مدیرکل دفتر موسیقی و مهدی افضلی مدیرعامل بنیاد رودکی در بازدید از روند برگزاری آزمون حضور داشتند.

علی‌اکبر صفی‌پور مدیرکل دفتر برنامه ریزی و توسعه آموزش های هنری گفت: مرحله دوم آزمون های جامع و ادواری مهارتی بخش فرهنگ و هنر سه شنبه ۲۸ مردادماه همزمان در سراسر کشور در ۹ رشته به صورت غیرحضوری برگزار شد.

وی افزود: دومین آزمون جامع سال تحصیلی ۹۹-۹۸ و سی و یکمین آزمون ادواری مهارتی بخش فرهنگ و هنر به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامت داوطلبان در دو مرحله برگزار شد که مرحله اول آن  روز جمعه ٢۴ مردادماه در ۲۱ رشته مهارتی کاردانش برگزار شد.

صفی‌پور با اشاره به آمار ثبت نام کنندگان این دوره آزمون‌های جامع و ادواری بیان کرد: در این دوره حدود ۴۰ هزار نفر اعلام آمادگی کرده بودند و در نهایت ۲۷ هزار و ۶۵۴ نفر برای آزمون ثبت نام خود را تکمیل کردند که ۲۴ هزار ۶۹۷ داوطلب در آزمون جامع و دو هزار و ۹۶۷ نفر در آزمون ادواری شرکت کردند.

نتایج آزمون جامع و مهارتی فرهنگ و هنر در سایت  www.azmoonehonar.ir اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است