فیلمنامه «ابراهیم هادی» به زودی تمام می‌شود/ انتخاب عوامل «اکبر شاه‌آهن» | پایگاه خبری صبا
امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۵۸
علی رویین‌تن در گفتگو با صبا:

فیلمنامه «ابراهیم هادی» به زودی تمام می‌شود/ انتخاب عوامل «اکبر شاه‌آهن»

علی رویین‌تن درباره مراحل تولید دو فیلم جدید خود گفت که اولویتش تمام کردن فیلمنامه «شهید ابراهیم هادی» است.

علی رویین‌تن نویسنده و کارگردان سینما در گفتگو با خبرنگار سینمایی صبا درباره مراحل تولید فیلم‌ شهید «ابراهیم هادی» و «اکبر شاه آهن» گفت: در حال حاضر مشغول نگارش بخش‌های پایانی فیلمنامه شهید ابراهیم هادی هستم و فکر می کنم تا آخر دهه اول محرم نگارش این فیلمنامه به پایان برسد.

وی افزود: من از بهمن ماه سال گذشته در حال نگارش این فیلمنامه سخت بودم و تلاش کردم با تمرکز کامل روی آن بتوانم گوشه‌ای از زندگی این شهید بزرگ را به تصویر بکشم.

کارگردان «زمهریر» درباره روند پژوهش و جمع آوری اسناد توضیح داد: همزمان با نگارش این فیلمنامه اسناد و تحقیقات درباره آن را به صورت مستند آماده کرده‌ام که پس از ساخت فیلم بتوان به آنها استناد کرد و در اختیار عموم قرار داد. به نظر من شهید ابراهیم هادی می تواند نگرش مردم علی الخصوص جوانان را نسبت به شهدا استوارتر و راسخ‌تر کند. ابراهیم هادی یک بسیجی رزمنده بود که در زندگی‌اش عشق و انسانیت موج می زند.

این کارگردان با اشاره به حساسیت در نگارش و ساخت این فیلم سینمایی اظهار کرد: من تا زمانی که این فیلمنامه به طور کامل تمام نشود سراغ کار دیگری نخواهم رفت و قطعا این فیلم امسال ساخته خواهد شد. من در تمام مراحل نگارش انس و ارتباط خاصی با این شهید پیدا کردم که امیدوارم بتوانم فیلم قابل قبولی را از زندگی این شهید به سینمای ایران ارائه دهم.

رویین تن که سابقه ساخت فیلم «دل شکسته» را نیز در کارنامه دارد، درباره فیلم «اکبر شاه آهن» دیگر اثر جدید خود هم توضیح داد: فرامرز قریبیان به عنوان نقش اصلی فیلم انتخاب شده است و همه عوامل پشت دوربین نیز قرارداد بسته‌اند اما از این جهت که فیلمنامه شهید ابراهیم هادی برای من خیلی مهم است تمام تمرکزم را فعلا روی این فیلم گذاشته‌ام.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است