رادیو معارف در ایام محرم چه برنامه‌های دارد/ از «خورشید بر نی» تا «مشق عشق» | پایگاه خبری صبا
امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۵:۵۲

رادیو معارف در ایام محرم چه برنامه‌های دارد/ از «خورشید بر نی» تا «مشق عشق»

رادیو معارف با 6 برنامه ویژه به استقبال ماه محرم می‌رود.

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون صبا، هر ساله در ایام محرم شبکه‌های مختلف رادیویی برنامه‌های متفاوتی را برای این ایام تدارک می‌بینند.

در این میان رادیو معارف به واسطه محتوایی که در همه زمان به مخاطبان ارایه می‌دهد، برنامه‌های مختلفی را برای این ایام در دستور کار قرار داده است.

«حسینیه» عنوان برنامه‌ای است که در ایام محرم هر روز ساعت ۹:۰۰ با موضوع سوگواره حسینی با موضوع سیره ائمه اطهار (چهارده معصوم) درباره زنده نگه داشتن یاد و نام قیام سید الشهدا با کارشناسی سنگری و  حجت السلام الیاسی و تهیه‌کنندگی ابوالفضل سلیمانی روی آنتن می‌رود.

این برنامه تاسوعا و عاشورای حسینی با نام «اشک خورشید» ساعت ۱۶:۰۰ پخش می‌شود.

برنامه «خورشید بر نی» عنوان دیگری است که با موضوع استشهادات قرآنی حضرت سیدالشهدا در حماسه عاشورا در ایام محرم هر روز ساعت ۱۹:۱۵ با کارشناسی حجت الاسلام نظری منفرد و آیت الله سیداحمد خاتمی و تهیه‌کنندگی محمد حسین پور پخش می‌شود.

تحلیل نهضت سیدالشهدا موضوع برنامه «برکرانه فرات» است که هر روز ساعت ۶:۰۰ به کارشناسی آیت الله جوادی آملی و تهیه‌کنندگی علی برخورداری روی آنتن رادیو معارف می‌رود.

برنامه «نقد و نظر» با موضوع تبیین و تحلیل شبهات و ابهامات واقعه عاشورا هر روز ساعت ۱۴:۵۰ پخش می‌شود.

عرفان عاشورا با نگاهی به منظومه گنجینه الاسرار عمان سامانی موضوع برنامه «مشق عشق» است که هر شب ساعت ۲۳:۰۰ با کارشناسی حجت الاسلام محمد زمانی و تهیه‌کنندگی محمدحسن جلالی روی آنتن می‌رود.

«حقیقت جاودان» نام دیگر برنامه‌ای است که با موضوع سیری در منازل و خطبه‌های امام سجاد (ع) و زینب کبری (س) پس از واقعه عاشورا هر روز ساعت ۱۶:۰۰ به کارشناسی حجت الاسلام نجفی نژاد و تهیه‌کنندگی روح الله اسماعیلی پخش می‌شود.

انتهای پیام/

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است