برج‌های آزادی و میلاد یک سانتی‌متر به تئاترشهر نزدیک شدند | پایگاه خبری صبا
امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۸

برج‌های آزادی و میلاد یک سانتی‌متر به تئاترشهر نزدیک شدند

پرفورمنس محیطیِ «جابه‌جایی، یک سانتی‌متر نزدیک‌تر» به طراحی و کارگردانی نصیر ملکـی‌جو اولین سه‌گانه از اجراهای خود را در مردادماه به پایان رساند.

به گزارش صبا، نمایش محیطیِ «جابه‌جایی، یک سانتی‌متر نزدیک‌تر» به طراحی و کارگردانی نصیر ملکـی‌جو اولین سه‌گانه از اجراهای خود را در مردادماه ۱۳۹۹ به پایان رساند. اپیزود اول این اجراها با نام «جابه‌جایی تئاترشهر یک سانتی‌متر نزدیک‌تر» به مجسمه‌ فرهاد قفل‌زن ساخته‌ پرویز تناولی بود که در تاریخ‌های ۹، ۱۰ و ۱۲ مردادماه در محوطه‌ بیرونی تئاتر شهر اجرا شد.

بعد از نزدیک شدن ساختمان تئاترشهر به مجسمه‌ فرهادِ قفل‌زن، این بار در اپیزود دومِ این سه‌گانه، برج آزادی از مسیر خیابان انقلاب به مجموعه‌ تئاترشهر که مهم‌ترین نماد تئاتری کشور است یک سانتی‌متر نزدیک شد. این اجرا به هنرمند معاصر ایرانی، حسین امانت طراح و معمار برج آزادی تقدیم شد.

یک روز بعد از جابه‌جاییِ برجِ آزادی، در تاریخ ۲۴ مردادماه ۱۳۹۹ در سومین اپیزود این سه‌گانه، برج میلاد یک سانتی‌متر به ساختمان تئاترشهر نزدیک شد.

هم اکنون در بخش ملیِ پروژه‌ «جابه‌جایی، یک سانتی‌متر نزدیک‌تر» برج آزادی و برج میلاد هرکدام به اندازه‌ یک سانتی‌متر به مجموعه‌ تئاترشهر نزدیک شده‌اند.

یکی از اهداف این پروژه نزدیک‌تر کردن اماکن فرهنگی، هنری، تاریخی ایران و جهان به یکدیگر با هدف ایجاد صلح جهانی است.

در پرفورمنس «جابه‌جایی، یک سانتی‌متر نزدیک‌تر» تولید کارخانه‌ هنر مدرنAvant Art Factory ، نصیر ملکی‌جو طراح و کارگردان، سامان خلیلیان مشاور پروژه، امیر قالیچی و زهرا سلیمیان مجریان طرح، یاسمن رضازاده، محمدحسن سلمانی، مهسا شیخی، بهنام شاملو، حسین مهدوی، شکیبا ستوده، کوروس افشار، زینب گرمارودی، مینا رمضانی، مسیح کمالی، محمد مفاخری و ساره ارجمند اجراگران، زهرا سلیمیان مدیر پروژه و برنامه ریز، مهسا شیخی، بهنام شاملو و حسین مهدوی دستیاران کارگردان، نصیر ملکی‌جو طراح لباس و آکسسوار، کیمیا شاه‌محمدی طراح دوخت، فریبا شاه‌محمدی و سمیه خواسته دوخت لباس، یغما فرجی ساخت آکسسوار، شقایق برهمتی طراح گریم، مهسا شیخی طراح گرافیک، امیر قالیچی مدیر روابط عمومی، داوود عباسی،پریسا محمدی، شیوا خدابخش، علی حدادی‌اصل و حسام خوانساری عکاسان، داوود عباسی و حمید مهدوی فیلمبرداران، دیگر عوامل اجرایی این پروژه را تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است