تماشای مستند «ولز، سرزمین وحش» از شبکه چهار | پایگاه خبری صبا
امروز ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۴۵

تماشای مستند «ولز، سرزمین وحش» از شبکه چهار

مستند جدید چهار قسمتی «ولز،سرزمین وحش» در مجموعه «چهارسوی علم» به نمایش در می‌آید. 

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی شبکه چهار سیما، مستند «ولز سرزمین وحش» با نام اصلی (Wales Land of the wild 2019) محصول ۲۰۱۹ انگلستان است که از یکشنبه ۲۶ مرداد ماه هر شب ساعت ۲۲ روی آنتن شبکه چهار سیما می‌رود.

این مستند قصد دارد که حیات وحش دیدنی کشور ولز در بریتانیا را به ما نشان دهد. این کشور مناظر خیره کننده‌ای دارد و می‌تواند گویای این باشد که چه حیوانات زیبا و متنوعی در آن زندگی می‌کنند. از کوه‌های ناهموار این کشور گرفته تا مستعمرات ساحلی این کشور، تماما پر شده است از مناظر خیره کننده که حیوانات در آن جولان می‌دهند و محلی را برای کشف اطلاعات بیشتر از حیات وحش برای ما فراهم کرده‌اند. علاقه‌مندان به حیات وحش شاید فکرش را نمی‌کردند که این بار قرار است به ولز کشوری ناشناخته در اروپا بروند.

مستند «Wales Land of the Wild 2019» به خوبی نشان خواهد داد که چه گیاهانی در مناطق مختلف ولز رویش می‌کنند و گونه خاصی از پرندگان در طول سال چه مهاجرت‌هایی را تجربه می‌کنند.

در این مستند خوی وحشی کشور ولز در طبیعت‌های آن کاملا مشهود است و لذت بخش. طبیعتی که تنها منحصر به حیوانات آن نیست و در گوشه گوشه آن می‌توانیم گیاهانی را ببینیم که فقط در موقعیت‌های خاصی مشاهده می‌شوند و خواص بسیار و ویژگی‌های نابی هم دارند. چنین روندی به شناخت بیشتر و بهتر دنیا کمک به سزایی می‌کند.

مجموعه «چهار سوی علم» به کوشش واحد تامین برنامه شبکه چهار سیما از یکشنبه تا چهارشنبه ساعت ۲۲ روی آنتن شبکه چهار سیما می‌رود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است