انتقادها بالاخره موثر واقع شد/ نمایشِ اجناس حراجی موزه «دورهمی» | پایگاه خبری صبا
امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۱۰
صبا خبر می دهد؛

انتقادها بالاخره موثر واقع شد/ نمایشِ اجناس حراجی موزه «دورهمی»

اجناس حراجی موزه «دورهمی» در سایت شبکه نسیم و پایگاه اطلاع رسانی سیما قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون صبا، چند روز پیش بود که مهران مدیری پیش از آغاز بازپخش برنامه «دورهمی» درباره فصل جدید این برنامه و موزه آن سخن گفت.

وی در این گفتگوی تلویزیونی با مخاطبان گفت که این موزه قرار است به صورت مجازی برگزار شود به صورتی که در سایت شبکه نسیم تمام عکس‌ها و هدایایی که به موزه دورهمی داده شده است با مشخصات آن یعنی اینکه چه کسانی و چه زمانی آن را به موزه اهدا کرده اند، مشخص می شود.

حال تصاویر اجناس حراجی موزه «دورهمی» روی پایگاه اطلاع رسانی سیما و سایت شبکه نسیم قرار گرفته است.

در توضیحات سایت شبکه نسیم آمده است: «از انگشتر تا موتور

در این بخش عکس و مشخصات هدایای هر یک از میهمانان شرکت کننده در برنامه دورهمی برای حراج خیریه درج شده است که مخاطبان می توانند اقلام مورد نظر، برای خرید را مشاهده نموده و پیشنهاد خود را از طریق رایانامه dorehamimuseum@irib.ir  ارایه کنند.

لازم به ذکر است که کلیه هدایا به صورت یکجا به حراج گذاشته می‌شود.

برای مشاهده آلبوم تصاویر اجناس موجود با کیفیت بهتر اینجا را کلیک کنید.»

تاکنون ۹۶ تصویر از اجناس اهدایی روی این سایت بارگذاری شده است و غیر از ۲۱ اثر که فقط نام اهداکننده آن مشخص است بقیه اجناس دارای شناسه که شامل نام اهداکننده، تاریخ اهدا و دلیل اهدای این جنس هستند.

موزه «دورهمی» از مدت‌ها پیش قرار بود به حراج گذاشته و این حراج به نفع سیل و زلزله زدگان هزینه بشود اما به دلیل آنکه بسیاری از هنرمندانی که در برنامه شرکت کرده بودند و هدایای خود را به موزه تحویل نداده بودند بارها این موضوع به تعویق افتاد.
حال این موزه به دلیل شیوع ویرس کرونا به صورت مجازی برگزار شده است.
سپیده شریعت رضوی
انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است