«خانه دیگری» کپی «ابد و یک روز» نیست/ ۴ سال طول کشید تا به اکران برسیم

»خانه دیگری» کپی از « ابدو یک روز» نیست/ این فیلم عاطفه هرقشری را درگیر می کندبهنوش صادقی کارگردان فیلم سینمایی «خانه دیگری» که پس از گذشت چهار سال، 18 اردیبهشت ماه در سینماها اکران می شود درباره دلیل تعویق اکران این فیلم سینمایی به خبرنگار صبا گفت: پس از چهار سال، الان زمان مناسبی برای اکران فیلم نیست و اگر می دانستم فیلم قرار است در این برهه به نمایش درآید حتما فیلمنامه را مناسب شرایط حال حاضر می نوشتم.

وی با اعلام اینکه دلیل تعویق نمایش این فیلم سینمایی شرایط بد اکران در این سال ها بود، ادامه دارد: البته خدا را شکر که در نهایت فیلم اکران شد و مانند بسیاری از فیلم ها از گردونه اکران خارج نشد.

صادقی با اشاره به اینکه اکران فیلم ناگهانی بود اذعان کرد: چندین بار قرار بود فیلم به نمایش در آید و یک یا دو بار هم خودمان اکران را به دلیل زمان بد آن به عقب انداختیم ولی درنهایت «خانه دیگری» در ماه رمضان سال 98 در سینماها اکران می شود.

کارگردان «خانه دیگری» درباره پیش بینی بازخورد اکران فیلم توضیح داد: «خانه دیگری» فیلمی خانوادگی است که احساس هر سن و قشری را درگیر می کند و تاریخ مصرف خاصی ندارد. امیدوارم در نهایت و با توجه به اکران در ماه رمضان با فروش و استقبال خوبی مواجه شود.

صادقی با اشاره به اینکه فیلمش کپی از فیلم «ابد و یک روز» سعید روستایی نیست، اظهار کرد: فیلم من سال 94 قبل از کلید زدن فیلم «ابد و یک روز» به پایان رسید و من اصلا فیلم سعید روستایی را ندیده بودم که بخواهم آن را کپی کنم. یک سری از مسائل در طبقاتی مشترک است و شاید به این دلیل است که می گویند فیلم من شبیه «ابد و یک روز» است.

این کارگردان سینما در پایان گفت: با توجه به اینکه فیلم من همزمان با فیلم های کمدی اکران می شود ممکن است زمان مناسبی برای نمایش آن نباشد، ولی امیدوارم در نهایت با استقبال خوبی مواجه شود.

«خانه دیگری» داستان زندگی مرجان را روایت می‌کند که باید ظرف ۱۰ روز پولی را برای پدرش تهیه کند. او در این مسیر با موانعی روبرو می‌شود که زندگی زناشویی‌اش را نیز تحت‌ الشعاع قرار می‌دهد.

پژمان بازغی، گوهر خیراندیش، لیلا زارع، ناصر هاشمی، مهنوش صادقی، علیرضا جعفری، متین ستوده، روشنک گرامی، رابعه مدنی، پیمان یونسی و امیرجمشید صادقی بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

زهرا دمزآبادی

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA MicrosoftInternetExplorer4 /* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:"Table Normal";
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-qformat:yes;
mso-style-parent:"";
mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt;
mso-para-margin-top:0in;
mso-para-margin-right:0in;
mso-para-margin-bottom:10.0pt;
mso-para-margin-left:0in;
line-height:115%;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:11.0pt;
font-family:"Calibri","sans-serif";
mso-ascii-font-family:Calibri;
mso-ascii-theme-font:minor-latin;
mso-fareast-font-family:"Times New Roman";
mso-fareast-theme-font:minor-fareast;
mso-hansi-font-family:Calibri;
mso-hansi-theme-font:minor-latin;}