«دست انداز» روی موج رادیو استندآپ بازی می‌کند/ سراغ سوژه‌ تکراری نمی‌رویم | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۴۳
مهدی پوراسماعیلی در گفتگو با صبا:

«دست انداز» روی موج رادیو استندآپ بازی می‌کند/ سراغ سوژه‌ تکراری نمی‌رویم

تهیه کننده برنامه رادیویی «دست انداز» معتقد است با ابتکار عمل به سوژه هایی در برنامه می پردازند که تاکنون کسی به آنها نپرداخته است.

پنجره سوژه استند آپ کمدی شد/«دست انداز» روی آنتن رادیو صبا

مهدی پوراسماعیلی تهیه‌کننده برنامه رادیویی «دست انداز» که از رادیو صبا پخش می شود در گفتگو با خبرنگار صبا گفت: «دست انداز» در قالب استندآپ کمدی که با رویکرد کاملا طنز به موضوعات مختلف که اکثر مردم و همین طور افراد جوان با آن سروکار دارند و کاملا ملموس است، می پردازد.
وی با اشاره به اینکه «دست انداز» در ماه رمضان با مخاطبان همراه می شود، بیان کرد: با اینکه در برنامه احادیثی مطرح می شود اما سوژه خاصی که مختص ماه رمضان باشد نیست بلکه با رویکرد طنز اجتماعی به موضوعات مختلف می پردازیم.
پوراسماعیلی در پاسخ به اینکه موضوعات در هر قسمت متفاوت است یا اینکه ممکن است چند قسمت به یک موضوع پرداخته شود، توضیح داد: ممکن است این اتفاق بیفتد؛ شما فکر کنید موضوع صدا را برگزینیم، صدا آنقدر وسعت دارد که هرچه به آن بپردازیم باز از داخل آن طنز بیرون می آید.
تهیه کننده برنامه «دست انداز» در پایان با اشاره به اینکه برای انتخاب موضوع دقت و ابتکار عمل به خرج داده می شود، عنوان کرد: دیدگاه متفاوت که دست ما را برای انتخاب موضوع باز گذاشته است همراه با ابتکار عمل و تکراری نبودن موضوع باعث می شود برنامه ای متفاوت و جذاب اجرا کنیم به همین دلیل تقریبا به جرات می توانم بگویم کسی به موضوعات خاصی که ما انتخاب می کنیم نپرداخته است به عنوان مثال کسی با سوژه پنجره برنامه ای را برای پخش آماده نکرده است.
برنامه طنز «دست انداز» به تهیه کنندگی مهدی پوراسماعیلی و نویسندگی معصومه پاکروان روزهای فرد ساعت ۱۹:۳۰ به مدت ۱۳ دقیقه روی موج اف ردیف ۱۰۵,۵ مگاهرتز از رادیو صبا با مخاطبان همراه می شود. اجرای این استندآپ کمدی بر عهده ساسان گلستانه است.
 سپیده شریعت رضوی

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است