مهلت دریافت آثار جشنواره هنرهای تجسمی جوانان تمدید شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۰۲

مهلت دریافت آثار جشنواره هنرهای تجسمی جوانان تمدید شد

مهلت ثبت نام هنرمندان جوان برای شرکت در کارگاه‌های بیست و هفتمین جشنواره هنرهای تجسمی جوانان تا 11 شهریور تمدید شد.

به گزارش صبا به نقل از واحد ارتباطات و رسانه بیست و هفتمین جشنواره هنرهای تجسمی جوانان، بنا به اعلام شورای سیاستگذاری بیست و هفتمین جشنواره هنرهای تجسمی جوانان، مبنی بر برگزاری آنلاین جشنواره در تمامی مراحل، مهلت ثبت نام هنرمندان جوان برای شرکت در کارگاه‌ها تا ۱۱ شهریور تمدید شد. هادی مظفری رییس شورای سیاستگذاری جشنواره با اعلام این خبر گفت: از آنجا که در شرایط ویژه‌ای به سر می‌بریم و اپیدمی ویروس کورونا هنوز تمام نشده است، عده‌ای از هنرمندان جوان به تصور اینکه کارگاه‌های جشنواره به صورت حضوری است در سایت جشنواره ثبت نام نکرده‌اند اما با تصمیم جدید شورای سیاستگذاری برای برگزاری آنلاین، قطعا تعداد زیادی از جوانان هنرمند ایران تقاضای شرکت در کارگاه‌های استادان را خواهند داشت. به همین دلیل مدت زمان ثبت نام و ارسال آثار را تمدید کردیم.

مدیرکل هنرهای تجسمی در ادامه گفت: بعد از ثبت نام و ارسال فایل آثار، استادان کارگاه، هنرجویان خود را انتخاب می‌کنند تا در کارگاه‌های آموزشی آنلاین حضور یابند و داوران نیز پس از پایان کار هنرمندان، نتایج را اعلام می‌کنند.

با توجه به این تغییرات سایت ثبت نام به نشانی  www.yafestival.ir روز سه شنبه ۱۱ شهریور بسته می‌شود و در مدت زمان ۱۲ تا ۱۸ شهریور انتخاب هنرجویان انجام خواهد شد. و روز ۱۹ شهریور اسامی پذیرفته شدگان منتشر می‌شود.

بیست و هفتمین جشنواره هنرهای تجسمی جوانان روز یکشنبه ۲۳ شهریورماه آغاز به کار می‌کند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است