«کوچولوهای ورزشکار» به خانه کودکان ایرانی آمدند | پایگاه خبری صبا
امروز ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۳۴

«کوچولوهای ورزشکار» به خانه کودکان ایرانی آمدند

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی موسسه انتشارات قدیانی، ۶ عنوان کتاب از سری کتاب های «کوچولوهای ورزشکار» برای ۱ تا ۵ ساله ها با عناوین فوتبال بازی می‌کنم، بسکتبال بازی می‌کنم، اسب سواری می‌کنم، راگبی بازی می‌کنم، جودو بازی می‌کنم و تنیس بازی می‌کنم نوشته ایملی بومن، تصویرگری جاناتان لاندومرد و ترجمه راضیه خوئینی به بازار کتاب رسید.

سلامت جسمی و روانی، افزایش اعتماد به نفس، علاقه بیشتر به تلاش و جنب و جوش و یاد گرفتن احترام به دیگران از جمله مزایای عالی ورزش در کودکان است. آنها تمرین، نظم و رقابت را با شادی می پذیرند، زیرا بازی و تحرک، جزئی از طبیعت کودک است. انتخاب نوع فعالیت کودک به طبیعت و علائق او بستگی دارد. اما اغلب آنها نه تنها در مورد رشته ورزشی آگاهی ندارند، بلکه در مواردی وسایل مورد نیاز برای پیشگیری از آسیب های ورزشی را هم نمی شناسند.

امیلی بومون نویسنده این کتاب با معرفی رشته های ورزشی در قالب داستان به شناخت بچه ها با رشته های مختلف ورزشی کمک می کند. سوال هایی که شخصیت اصلی داستان در پایان می پرسد باعث بالا رفتن میزان دقت و توجه کودک می شود و شخصیت های کارتونی با تصاویر رنگی و همچنین امکان الصاق عکس کودک به جای شخصیت اصلی، به جذابیت کتاب برای کودکان افزوده است.

مؤسسه انتشارت قدیانی، ۶ عنوان کتاب از سری کتاب های کوچولوهای ورزشکار نوشته امیلی بومن را با ترجمه راضیه خوئینی در نوبت چاپ اول، تیراژ ۱۱۰۰ نسخه و بورد بوک با قیمت هر کدام ۳۵۰۰۰ تومان روانه بازار کرد.

برای تهیه این کتاب علاوه بر مراجعه به کتابفروشی های معتبر سرار کشور، می توانید برای خرید اینترنتی آن به نشانی الکترونیکی www.ghadyani.org  نشر قدیانی نیز مراجعه کنید.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است