نتایج دومین مهرواره فصلی انجمن عکاسان نوجوان کانون اعلام شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۰۹

نتایج دومین مهرواره فصلی انجمن عکاسان نوجوان کانون اعلام شد

نتایج دومین مهرواره فصلی انجمن عکاسان نوجوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، ویژه فصل بهار ۱۳۹۹ اعلام شد.

به گزارش صبا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، دومین مهرواره فصلی عکس به مبحث آداب و رسوم و ویژگی‌های فرهنگی عید نوروز و زیبایی‌های فصل بهار اختصاص داشت.

در این دوره از مهرواره ۳۲۲ اثر در دو گروه سنی در اختیار دبیرخانه قرار گرفت که از آن میان، ۷۶ اثر شامل ۲۶ اثر در بخش «بزرگسال» و ۵۰ اثر در بخش «نوجوان» در مرحله اول داوری انتخاب و در پایان ۳۲ اثرِ برتر شامل ۱۹ اثر در بخش «بزرگ‌سال» و ۱۳ اثر در بخش «نوجوان» به عنوان برگزیده اعلام شد.

بر اساس فراخوان این مهرواره، شرکت‌کنندگان با نگاه دقیق و جست‌وجوگر خود، موضوع‌هایی هم‌چون دیدار با پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها و نقش آن‌ها در کنار کودکان و نوجوانان، خانه تکانی، آداب و رسوم محلی نوروز و بهار، سفره هفت‌سین، لحظه‌ی تحویل سال، سفرها و گشت‌وگذار در طبیعت، زیبایی‌های فصل بهار در جای جای کشور عزیز ایران را از نگاه خود در قالب عکس ثبت کردند.

توجه به هماهنگی اثر با موضوع مهرواره، ثبت عکس با توجه به گروه سنی و توجه به مشاهده عکاس و نگاه او به سوژه، از جمله ملاک‌های انتخاب آثار از سوی داوران این مهرواره بود.

این فراخوان در قالب مهرواره است و رتبه‌بندی ندارد. از صاحبان آثار برتر با ارسال هدایای فرهنگی از سوی اداره‌کل آفرینش‌های ادبی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قدردانی خواهد شد.

همچنین عکس‌های منتخب در بخش گالری تصاویر سایت کانون مجازی به نشانی kpf.ir در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفته است.

اسامی برگزیدگان دومین مهرواره فصلی عکس را اینجا ببینید

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است