شورای سیاستگذاری سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر معرفی شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۰۷:۴۰

شورای سیاستگذاری سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر معرفی شد

اعضای شورای سیاستگذاری سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر معرفی شدند.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سیدمجتبی حسینی معاون امور هنری در احکامی مجید کیانی، حسن ریاحی، شاهین فرهت، نادر مشایخی و محمد اله یاری مدیر کل دفتر موسیقی را به عنوان اعضای شورای سیاستگذاری سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر منصوب کرد.

در حکم معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای اعضای این شورا آمده است: با عنایت به بند ۲ فصل دوم آئین نامه جشنواره موسیقی فجر و نظر به سوابق علمی و تجربیات هنری جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان عضو شورای سیاستگذاری سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر منصوب می شوید.

امید است همکاری صمیمی جنابعالی و ارائه راهکارهای مناسب در این شورا، موجب شود تا با بررسی و شناخت نقاط قوت و ضعف جشنواره، شاهد ارتقای کمی و کیفی در این دوره باشیم.

بر اساس اصلاحیه ای که تازگی در آیین نامه جشنواره موسیقی فجر صورت گرفت، شورای سیاستگذاری جشنواره متشکل از چهار هنرمند موسیقی، دبیر جشنواره، مدیرکل دفتر موسیقی و معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. دبیر جشنواره موسیقی فجر نیز در جلسه های شورای سیاستگذاری تعیین می شود و به اعضای شورای اضافه می شود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است