از سرگیری انتشار فصلنامه «مطالعات ایرانی – اسلامی» | پایگاه خبری صبا
امروز ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۰۷:۱۵

از سرگیری انتشار فصلنامه «مطالعات ایرانی – اسلامی»

انتشار فصلنامه «مجله بین المللی مطالعات ایرانی - اسلامی» با رویکرد جدید در حوزه مطالعات ایرانی و اسلامی توسط سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران از سر گرفته می‌شود.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، انتشار فصلنامه «مجله بین المللی مطالعات ایرانی – اسلامی» با رویکرد جدید در حوزه مطالعات ایرانی و اسلامی به سردبیری فاطمه جان احمدی توسط سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران از سر گرفته می‌شود.

«مجله بین المللی مطالعات ایرانی – اسلامی» پیش از این از سوی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران به انتشار می‌رسید که قرار است از این پس با رویکرد جدید در حوزه بین الملل با موضوعاتی چون معرفی فرهنگ و تمدن ایرانی- اسلامی به جهانیان، شناخت و معرفی مراجع ایران شناسی – اسلام شناسی در جهان، شناساندن و معرفی شخصیت های برجسته و صاحب نام و تاثیرگذار ایران شناسی و اسلام شناسان و آثار آن‌ها،‌ کشف و مطرح کردن ایران شناسان و اسلام شناسان گمنام، معرفی دستاوردهای علمی  ایران شناسان و اسلام شناسان به جهانیان، معرفی و نقد آثار علمی و پژوهشی در همه زمینه های ایران شناسی و اسلام شناسی و معرفی کرسی های علمی ایرانشناسی و اسلام شناسی در جهان منتشر شود.

مطالب این شماره از فصلنامه «مجله بین المللی مطالعات ایرانی – اسلامی» در حوزه ایران شناسی، اسلام شناسی و مراجع مهم آن در دنیا برای شمارگان سال ۹۸ و ۹۹ خواهد بود. 

با توجه به راه اندازی سامانه نشریه پژوهشگران و فرهیختگان برای ارسال مقاله های خود می‌توانند با ورود به سایت http://jii.nlai.ir برای ثبت مقاله های خود در این سامانه اقدام کنند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است