تصویربرداری «۸۷ متر» برای چندمین بار متوقف شد/ بودجه سریال نرسید | پایگاه خبری صبا
امروز ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۲۹
صبا خبر می‌دهد؛

تصویربرداری «۸۷ متر» برای چندمین بار متوقف شد/ بودجه سریال نرسید

تصویربرداری سریال «87 متر» در حال حاضر به دلیل کمبود بودجه متوقف شده است.

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری صبا، حدودا سه سال است که از آغاز تصویربرداری سریال «۸۷ متر» به نویسندگی، تهیه‌کنندگی و کارگردانی کیانوش عیاری می‌گذرد.

این سریال تا به امروز چند بار به دلیل مشکلات مالی و کمبود بودجه متوقف شده و تصویربرداری آن دوباره از سرگرفته شده است. همچنین آخرین مرتبه این سریال به دلیل شیوع ویروس کرونا در کشور به مدت حدودا ۷۰ روز تعطیل شد و دوباره از اواسط اردیبهشت ماه و همزمان با کاهش تعداد مبتلایان به این ویروس در کشور تصویربرداری آن از سرگرفته شد.

حال شنیده‌های خبرنگار صبا حاکی از آن است که از نیمه تیرماه باز هم کار تعطیل شد و پس از آن گروه به دلیل کمبود بودجه نتوانستند تصویربرداری را مجددا آغاز کنند و در حال حاضر منتظر تامین بودجه از سوی تلویزیون هستند.

حدود ۲ ماه از تصویربرداری این پروژه و ضبط سکانس‌هایی از آن باقی مانده است. در این راه احتمالا گروه سازنده باید عازم یکی از شهرها نیز بشوند.

این مجموعه تلویزیونی که قرار بود در مردادماه از شبکه یک سیما روی آنتن برود اما به دلیل توقف تصویربرداری نتوانست به پخش برسد، هم اکنون مراحل تدوین و صداگذاری را پیگیری می‌کند.

در آخر باید منتظر ماند و دید این سریالی که حدود سه سال است از تولید آن می‌گذرد بالاخره می‌تواند کار خود را به پایان برساند و به پخش برسد یا نه.

در خلاصه داستان این سریال آمده است: علیرضا پوردورانی به همراه همسر، دو دختر و پسرش، خانه‌ای را از یک فروشنده به نام فرج ناصری خریداری می‌کنند. اما روز اسباب کشی متوجه می‌شوند که خانه به فرد دیگری به نام محسن خلیلی فروخته شده است. محسن به همراه پسر، همسر و دو دخترش صبح زودتر از پوردورانی‌ها به خانه رسیده‌اند و وسایل شان را در خانه گذاشته‌اند اما با رسیدن خانواده پوردورانی، ماجرای کلاهبرداری مشخص می‌شود.

علی دهکردی، مهران رجبی، فریبا کامران، زنده‌یاد حسین محب اهری، شهین تسلیمی، دیبا زاهدی، سونیا سنجری، حسین سلیمانی، فریده سپاه منصور، محمد بحرانی و سعید پیردوست از بازیگران این سریال هستند.

این سریال کاری از گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما است که در ۴۰ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای تولید می‌شود.

سپیده شریعت رضوی

انتهی پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است