«من یوسفم، مادر» سال‌هاست منتظر اکران در ایران است/ فعلا قرنطینه‌ام! | پایگاه خبری صبا
امروز ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۰۷:۳۴
عباس غزالی در گفتگو با صبا:

«من یوسفم، مادر» سال‌هاست منتظر اکران در ایران است/ فعلا قرنطینه‌ام!

عباس غزالی دو فیلم «من یوسفم مادر» و «پریسا» را آماده اکران دارد.

عباس غزالی بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار سینمایی خبرگزاری صبا با بیان اینکه این روزها در قرنطینه خانگی به سر می‌برد، اظهار کرد: به واسطه فراگیر شدن بیماری کرونا این روزها در قرنطینه خانگی هستم، البته در زمانی که سریال «شاهرگ» در حال فیلمبرداری بود مجبور بودیم جلوی دوربین باشیم، اما در همان زمان نیز تلاش کردیم تا پروتکل‌های بهداشتی را به صورت کامل رعایت کنیم.

وی درباره کارهای آماده پخش خود چنین اطلاع رسانی کرد: دو فیلم سینمایی آماده پخش دارم. فیلم اول «من یوسفم، مادر» نام دارد. این فیلم سینمایی محصول مشترک ایران و کویت است. این فیلم در جشنواره‌های خارجی توانست موفقیت‌های بسیاری به دست آورد، اما در ایران هنوز موفق به دریافت پروانه نمایش نشده است. کارگردانی این اثر بر عهده محمدرضا فرطوسی است.

این بازیگر ادامه داد: فیلمی دیگر با نام «پری‌سا» آماده نمایش دارم که اجتماعی شده و کارگردانی آن را محمدرضا رحمانی برعهده دارد. تهیه‌کنندگی این فیلم را هم سعید سعدی انجام داده است.

غزالی در انتها اعلام کرد: با وجود اینکه پیشنهادهای سینمایی و تلویزیونی دارم، اما ترجیح می‌دهم تا زمانی که بیماری کرونا فروکش نکرده پیشنهادی را نپذیرم تا بتوانتم با فراغ بال در خدمت کاری که قرار است در آن بازی کنم، باشم.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است