لئوناردو دی کاپریو با «سونی» نیز قرارداد بست | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۲:۳۹
پس از اعلام همکاری با اپل؛

لئوناردو دی کاپریو با «سونی» نیز قرارداد بست

شرکت فیلمسازی لئوناردو دی کاپریو یک قرارداد چند ساله با «سونی» امضا کرد.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از ورایتی، کمپانی «اپین وی پروداکشنز» متعلق به لئوناردو دی کاپریو با کمپانی «سونی پیکچرز» قرارداد بست. بدین ترتیب دی کاپریو با کمپانی سونی که تولید فیلم «روزی روزگاری در هالیوود» این بازیگر را برعهده داشت، همکاری خواهد کرد.

کمپانی «اپین وی» توسط دی کاپریو و جنیفر دیویدسون به طور مشترک راه اندازی شده است. این کمپانی پیش از این تهیه فیلم های «از گوربرگشته»، «گرگ وال استریت» و «جزیره شاتر» را برعهده داشته است.

قرارداد میان «سونی» و «اپین وی» یک قرارداد «چند ساله» توصیف شده است. این دو کمپانی فعلا در حال توسعه دو پروژه هستند.

تام راتمن مدیر بخش سینمایی استودیو «سونی پیکچرز» در بخشی از بیانیه خود در ستایش دی کاپریو و این همکاری گفت: اولین بار لئو (دی کاپریو) را حدود ۲۴ سال پیش در فیلم «رومئو و ژولیت» دیدم سپس با یکدیگر در فیلم «تایتانیک» همکاری کردیم، من از او به عنوان یک نابغه یاد می کنم. ما در کمپانی سونی احساس می کنیم یک معامله بزرگ انجام داده ایم نقش لئو در سینما همانند نقش مایکل جوردن در بسکتبال و تام برادی در فوتبال است.

دی کاپریو نیز در بیانیه ای متقابل به تحسین تام راتمن پرداخت. دی کاپریو گفت: تام (راتمن) در سه دهه حضورش در این حرفه هرگز به هنجارهای سنتی هالیوود وفادار نبوده او هرگز یک مسیر ایمن را انتخاب نکرده است. تام بسیار حامی تجربه گرایی است.

نزدیک به یک هفته پیش، کمپانی «اپل» نیز قرارداد همکاری با «اپین وی» کمپانی متعلق به دی کاپریو امضا کرده بود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است