آزمون جامع و ادواری فرهنگ و هنر غیرحضوری برگزار می شود

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی دفتر برنامه ریزی و توسعه آموزش‌های و هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، دومین آزمون جامع سال تحصیلی 99-98 و سی و یکمین آزمون ادواری مهارتی بخش فرهنگ و هنر در روز جمعه 24 مرداد ماه به طور همزمان در سراسر کشور به صورت غیرحضوری و آنلاین برگزار می‌شود.

آزمون های استانداردهای مهارتی بخش فرهنگ و هنر، هر سال تحصیلی در  3 نوبت در سراسر کشور برگزار می‌شود و در این دوره به منظور حفظ سلامت و جلوگیری از شیوع بیماری کرونا با  رعایت پروتکل‌های بهداشتی آزمون‌های جامع و ادواری به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

دومین آزمون جامع سال تحصیلی 99-98 با  24هزار و 697 نفر داوطلب در 39 رشته و  72 استاندارد نظام جدید و قدیم آموزش و پرورش برگزار می شود. از این تعداد 3 هزار و 611 نفر شرکت کننده  در  استان تهران در این آزمون حضور خواهند داشت.

همچنین سی و یکمین آزمون ادواری استانداردهای مهارتی بخش فرهنگ و  هنر با 2 هزار و 957  نفر داوطلب که در 39 رشته و 72 استاندارد درسی نظام جدید و قدیم آموزش و پرورش است، برگزار خواهد شد. تعداد 178 نفر شرکت کننده در استان تهران در این آزمون ثبت نام کرده‌اند.

انتهای پیام/