اقتباس مجدد از فیلمنامه کارگردان برنده نخل طلا/ قصه نوزادانی که عوض شدند | پایگاه خبری صبا
امروز ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۰۷:۱۶

اقتباس مجدد از فیلمنامه کارگردان برنده نخل طلا/ قصه نوزادانی که عوض شدند

لولو وانگ برای ساخت اثر جدیدش به دنبال اقتباس از فیلمنامه فیلم سال 2013 هیروکازو کورئیدا کارگردان برنده نخل طلای کن رفته است.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از ورایتی، لولو وانگ پس از موفقیت فیلم «وداع» قرار است درام خانوادگی تحسین شده «پسر کو ندارد نشان از پدر» ساخته کارگردان ژاپنی برنده نخل طلای کن هیروکازو کورئیدا را دوباره به تصویر بکشد.

طبق خبرهای رسیده، وانگ به عنوان کارگردان به این پروژه که هم اکنون توسط کمپانی فوکس فیچرز در حال توسعه قرار دارد، پیوسته است.

لولو وانگ در کنار کارگردانی، تهیه فیلم را به همراه جاش مک لاگلین و وینک پروداکشنز برعهده دارد.

فیلمنامه این کار نیز توسط سارا رال نوشته شده است. وانگ در توضیح این پروژه در توییتر تاکید کرده است که فیلم «یک بازسازی» نیست.

او در صفحه خود در توییتر نوشته است: افشاگری درباره پروژه ها واقعا ناخوشایند است زیرا این توضیحات فاقد بافت کلی و زوایای مرتبط با پروژه هستند.

پروژه وانگ اقتباسی از فیلم ژاپنی زبان کورئیدا است که در سال ۲۰۱۳ اولین نمایش خود را در جشنواره کن تجربه کرد. فیلم کورئیدا بر دو خانواده تمرکز دارد که متوجه می شوند بچه های ۶ ساله شان روز تولد با یکدیگر عوض شده اند.

فیلم «وداع» اثر قبلی وانگ سال گذشته در فصل جوایز توانست جایزه گلدن گلوب را برای بازیگر آکوافینا بدست بیاورد، فیلم همینطور در فهرست فیلم های بنیاد فیلم آمریکا در میان ۱۰ اثر برتر سال قرار گرفت.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است