برپایی کنسرت‌ آنلاین نواحی و اقوام ایرانی در بازار بزرگ ایران! | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۳۶

برپایی کنسرت‌ آنلاین نواحی و اقوام ایرانی در بازار بزرگ ایران!

نخستین دوره کنسرت‌های آنلاین موسیقی نواحی ایران از 23 تا 26 مردادماه در بازار بزرگ برگزار می‌شود.

به گزارش صبا، اولین دوره کنسرت‌های آنلاین موسیقی نواحی با حمایت دفتر موسیقی معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، با همکاری بنیاد رودکی توسط انجمن موسیقی ایران برگزار می‌شود.

این مجموعه کنسرت‌های آنلاین که در تاریخ مقرر، از طریق صفحه مجازی انجمن موسیقی ایران و رسانه هفدانگ پخش می‌شود، دو اجرا در ساعت ۲۱ و ۲۱:۴۵ خواهند داشت.

تاریخ و عنوان اولین دوره کنسرت‌های آنلاین موسیقی نواحی ایران به ترتیب زیر اعلام شده است:

اولین اجرای موسیقی نواحی در روز پنجشنبه ۲۳ مرداد، با هنرمندی خداداد شکل زهی و فاروق رحمانی از هنرمندان سیستان و بلوچستان آغاز می‌شود و سپس ساعت ۲۱:۴۵ حیدر سلمانی و حیدر احمدی از هنرمندان بوشهر، اجرای برنامه خواهند داشت.

روز جمعه ۲۴ مرداد در ساعت ۲۱ سید آرش شهریاری و میلاد داول به اجرای موسیقی کرمانشاهی می‌پردازند و ساعت ۲۱:۴۵ احسان عبدی پور و بابک پیمانی از هنرمندان لرستان، میزبان مردم خواهند بود.

در سومین روز، یعنی شنبه ۲۵ مرداد، علی درافشان و غلام رسول صوفی از هنرمندان شرق خراسان، ساعت ۲۱ به اجرای برنامه می‌پردازند و ساعت ۲۱:۴۵ همان روز، هنرمندان خوزستانی، احمد بیت سیاح و سعید سیاحی، مردم را به اجرای یک موسیقی محلی مهان خواهند کرد.

در آخرین روز، یکشنبه ۲۶ مرداد ابتدا در ساعت ۲۱، ایوب سعیدی به اجرای موسیقی شمال خراسان می‌پردازد و در اجرای دوم یعنی ساعت ۲۱:۴۵ سونار نچاری و پانیذ ستاری با اجرای موسیقی آذری، هنرنمایی می‌کنند.

انتهای پیام/

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است