برگزاری سومین جشنواره موسیقی کیش به صورت غیررقابتی | پایگاه خبری صبا
امروز ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۵۳

برگزاری سومین جشنواره موسیقی کیش به صورت غیررقابتی

سومین جشنواره موسیقی کیش با هدف حفظ و ترویج سنت‌ها، فرهنگ و هنراقوام همزمان با گرامی داشت ۲۰ آبان روز کیش برگزار می شود.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، سومین جشنواره موسیقی کیش با هدف حفظ و ترویج سنت‌ها، فرهنگ و هنراقوام همزمان با گرامی داشت ۲۰ آبان روز کیش برگزار می شود.

رضا اردلان رییس سومین جشنواره موسیقی کیش از برگزاری این رویداد در آبان امسال خبر داد و گفت: هدف از برگزاری این رویداد ایجاد بسترهای مناسب برای عرضه آثار موسیقی قومی و محلی، کشف استعدادهای موسیقی نواحی، ترغیب نسل جوان به هنر متعهد، تاکید بر اصالت و هویت موسیقی ایرانی و معرفی جزیره کیش به عنوان برند موسیقی فاخر است. این رویداد از ۱۹ تا ۲۳ آبان سال جاری در جزیره کیش آغاز به کار خواهد کرد.

اردلان با بیان این که شورای سیاست گذاری سومین جشنواره موسیقی کیش با ریاست غلامحسین مظفری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش تشکیل شده است، عنوان کرد: سعید پورعلی معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش به عنوان دبیر شورای سیاست گذاری؛ حمیدرضا نوربخش، مدیرعامل خانه موسیقی ایران و علی مرادخانی، مشاور هنری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به عنوان اعضای این شورا هستند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: بابک عامل به عنوان دبیر اجرایی و حمید هادی به عنوان دبیر هنری این رویداد فرهنگی هستند.

رضا اردلان تاکید کرد: حضور علاقمندان در جشنواره موسیقی کیش از سراسر کشور موجب گردهمایی سازنده میان هنرمندان، ارتقای سطح هنر بومی و آیینی و ایجاد فرصت هایی برای حمایت از گروه‌های موسیقی و حرکات آیین ایرانی خواهد شد.

رییس سومین جشنواره موسیقی کیش به لزوم اهمیت تجربیات ارزشمند برگزاری ۲دوره گذشته این جشنواره اشاره کرد و گفت: با حضور صاحب ‌نظران و اساتید برجسته موسیقی ایران و با رویکردِ تعالی اصالت و فرهنگ نمایش آیینی اقوام ایرانی این جشنواره به صورت غیر رقابتی برگزار خواهد شد.

با رعایت ضوابط بهداشتی ستاد برگزاری جشنواره در مراسم اختتامیه این رویداد ضمن این که یکی از پیشکسوتان موسیقی ایران تجلیل خواهد شد توسط هیات داوران ۸ گروه منتخب برای بخش پایانی این رویداد انتخاب می شوند.

علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر برای نام نویسی از بیستم مرداد به تارنمای www.festival.kish.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است


جدول فروش فیلم ها

عنوان
فروش (تومان)
  • تمساح خونی
    100/867/118/000
  • بی‌بدن
    22/358/841/000
  • سال گربه
    10/639/228/500
  • آپاراتچی
    3/809/166/500
  • پرویز خان
    3/135/337/000
  • نوروز
    2/746/203/000
  • ایلیا جستجوی قهرمان
    2/310/894/500
  • آسمان غرب
    2/022/378/500