«زن‌ها فرشته‌اند ۲» در موقعیت دیگر رکورد فروش را می‌زد/ گیشه در انتظار «انفرادی» | پایگاه خبری صبا
امروز ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۲۱
سیروس همتی در گفتگو با صبا:

«زن‌ها فرشته‌اند ۲» در موقعیت دیگر رکورد فروش را می‌زد/ گیشه در انتظار «انفرادی»

سیروس همتی می‌گوید فیلم «انفرادی» را آماده اکران دارد که اگر در شرایط مناسب روی پرده رود می‌تواند گیشه‌ها را به تسخیر خود آورد.

سیروس همتی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار سینمایی  خبرگزاری صبا درباره کارهای جدید خود چنین اطلاع رسانی کرد: دومین همکاری من با حسین فرحبخش بعد از فیلم سینمایی «دشمن زن»، فیلم سینمایی «زن‌ها فرشته‌اند ۲» است که الان روی پرده سینماها قرار دارد. در فیلم اول اتفاقی رخ داد که باعث شد ارادت من به فرحبخش چندین برابر شود، آنهم خوش حسابی او بود، چون معمولاً در سینما و تلویزیون باب شده که بازیگر برای دریافت قسط‌های آخر خود تا مدت‌ها دوندگی کند، اما حسین فرحبخش در موعود مقرر با بازیگران تسویه حساب می‌کند. این اتفاق نشان از حرفه‌ای‌گری این سینماگر دارد.

وی افزود: فیلم‌ «زن‌ها فرشته‌اند ۲» در شرایطی روی پرده رفته که شراطی اکران به هیچ وجه مناسب نیست، برای همین نمایش فیلم در این وضعیت نشان می‌دهد تهیه‌کننده دغدغه سینما دارد و دوست ندارد چراغ سینما خاموش شود.

همتی با اشاره به اینکه اگر این فیلم در موقعیتی مناسب به نمایش درمی‌آمد می‌توانست فروشی خیره کننده داشته باشد، عنوان کرد: درضمن در طول بازی در «زن‌ها فرشته‌اند ۲» نکات بسیاری را از آرش معیریان آموختم.

این بازیگر ادامه داد: فیلمی دیگری به نام «انفرادی» آماده نمایش دارم که کارگردانی آن را مسعود اطیابی و تهیه آن را هم ابراهیم عامریان برعهده دارد. درباره تهیه‌کننده این فیلم نیز باید بگویم این سینماگر همانند حسین فرحبخش نسبت به عوامل کارش متعهد است و دستمزد آنها را به موقع پرداخت می‌کند. این فیلم سینمایی که در آن با بزرگانی چون مهدی هاشمی و رضا عطاران همبازی هستم در صورت اکران یکی از کارهای موفق سینما در گیشه خواهد بود.

وی درباره فعالیت‌های تئاتری خود توضیح داد: «ایست» جدیدترین نمایشنامه‌ای است که نگارش آن را به پایان رسانده‌ام. این نمایشنامه فضایی خیابانی دارد. «تردست» نمایشنامه دیگرم است که در قالب طنز به دفاع مقدس پرداخته است. دوست دارم این کار را خود روی صحنه ببرم چون به تمام زوایای آن آشنا هستم، ولیکن رسیدن به این خواسته مستلزم این است که کمک‌های لازم در این زمینه انجام شود، والا شاید این نمایشنامه را فردی دیگری روی صحنه برد.

همتی درباره فعالیت‌های تلویزیونی و رادیویی خود هم گفت: فعلا در این حوزه کاری را در دست ندارم، هرچند پیشنهادهایی وجود دارد که تا قطعی نشدن حضورم در آن کارها ترجیح می دهم نامی از آنها نبرم.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است