رقابت جوانان کارآفرین در مسابقه «میدون» | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۰۲

رقابت جوانان کارآفرین در مسابقه «میدون»

قسمت 89 مسابقه تلویزیونی «میدون» جوان‌ترین کارآفرین خود را تا این مرحله از برنامه معرفی می‌کند و میزبان گروهی از ناشنوایان است.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی مسابقه «میدون»، قسمت ۸۹ مسابقه تلویزیونی «میدون»، پنجشنبه و جمعه ۲۲ و ۲۳ مردادماه از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

اجرای اول برعهده رضا شعبانی است. او که با کسب و کار تعاونی پرورش بره روی صحنه می‌آید، ادعا دارد که سود حاصل از این کسب و کار را قرار است با مردم روستای خود یعنی بلده نور مازندران به اشتراک بگذارد.

عنایت‌الله توکل نیز در این قسمت از مسابقه با تولید بسته‌بندی‌های فانتزی خود را برای یک رقابت سخت آماده می‌کند. کسب و کار این کارآفرین با حضور ناشنوایان صورت پذیرفته است و به کمک آن‌ها بسته‌بندی‌های لوکس و فانتزی تولید می‌شود.

حسام عباسی با آیینه ضد بخار خود را توسط داوران محک می‌زند. این آیینه قابلیت ضد بخار دارد و با نوری که دارد، این امکان را می‌دهد که حشرات هم دور آن قرار نگیرند.

در قسمت نهم کسب و کارها مقداری تفاوت پیدا می‌کنند و حضور استارت آپ از بخش‌های مهم این قسمت از برنامه است.

منشی تلفنی مجازی، کسب و کاری است که علی دشتی قرار است با آن روی صحنه میدون بیاید. این کسب و کار، قرار است به عنوان یک تلفن گویا، منشی کارهای شخصی و اداری کاربران باشد.

بیماری فنیل کتونوریا بیماری نادری است که بیماران آن قادر به مصرف پروتئین‌های معمولی نیستند و برای آن‌ها ضرر دارد. مرتضی رحمانی با کسب و کار تولید غذاهای کم پروتئین در عرصه مقابله با این بیماری گام برداشته است و قرار است با این کسب و کار روی صحنه میدون بیاید.

اما حضور جوان ترین کارآفرین میدون در قسمت نهم «میدون» رقم می‌خورد. سمانه امامی با ۲۴ سال سن، جوان ترین کارآفرین این مسابقه شناخته شده است و قرار است با گلدوزی لباس و پوشاک تابلوهای زینتی اجرای خود را در «میدون» پیش ببرد.

مسابقه «میدون» کاری از گروه اجتماعی شبکه سه سیما به تهیه‌کنندگی سید محمدحسین هاشمی گلپایگانی است که پنجشنبه و جمعه شب‌های هر هفته بعد از اخبار ساعت ۲۲ شبکه سه سیما پخش می‌شود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است