زندگی فوتبالیست جنجالی فیلم می شود/ جستجو برای یافتن بازیگر | پایگاه خبری صبا
امروز ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۲۰

زندگی فوتبالیست جنجالی فیلم می شود/ جستجو برای یافتن بازیگر

زندگی پل گسکوین فوتبالیست مشهور و جنجالی انگلیسی تبدیل به یک فیلم سینمایی می شود.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از گاردین، پل گسکوین فوتبالیست مشهور انگلیسی تایید کرد که تهیه کنندگان سینما در جستجوی یافتن بازیگری برای ایفای نقش او در فیلمی براساس کتاب خاطرات «گازا: قصه من» هستند.

این فیلم بعد از یک مستند مربوط به جام جهانی که در آن پل گسکوین ستاره سابق فوتبال انگلستان را نشان می داد به نمایش در می آید.

گسکوین ستاره جنجالی فوتبال بریتانیا درباره این فیلم گفت: افرادی هستند که به دنبال ساخت فیلم و یافتن بازیگری برای ایفای نقش من هستند، من در حال راهنمایی آنها و خواندن فیلمنامه هستم، فیلم درباره سرتاسر زندگی من است، آنها از کتاب های من استفاده می کنند.

ستاره تیم ملی انگلستان در جام جهانی ۹۰ درباره حواشی زندگی اش هم گفت: چیزی برای پنهان کردن ندارم همه چیز در مطبوعات چه خوب و چه بد نشان داده شده است.

پل گسکوین بازیکن تیم های نیوکاسل و تاتنهام هاتسپر با گریه اش بعد از شکست در مقابل آلمان در نیمه نهایی جام جهانی ۱۹۹۰ تبدیل به شمایل ملی کشور انگلستان شد.

او درباره شهرتش در آن زمان چنین گفت: شگفت انگیز بود، هر جا می رفتم همه چیز مجانی بود به رستورانی می رفتم که خیلی گرانقیمت بود اما آنها غذا را مجانی برای من حساب می کردند.

محمدامین شکاری

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است