مارتین اسکورسیزی با اپل قرارداد بست/ تعهد برای ساخت فیلم و سریال

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از ورایتی، مارتین اسکورسیزی و استودیوی فیلمسازی ‎اش «سیکلیا پروداکشنز» قرارداد سینمایی و تلویزیونی با کمپانی اپل امضا کرده اند.

فیلمساز تحسین شده سینما به تازگی برای ساخت فیلم جدیدش «قاتلان ماه کامل» نیز با اپل همکاری‌ای را آغاز کرده است. این فیلم با بازی دی کاپریو و دنیرو هم اکنون در مرحله پیش از تولید قرار دارد و پیش بینی می شود در سال 2021 ساخت آن آغاز شود.

خبر نهایی شدن قرارداد اسکورسیزی با اپل تنها یک هفته پس از آن که اعلام شد دی کاپریو و کمپانی اش یک قرارداد تلویزیونی با اپل امضا کرده اند، منتشر شده است.

مارتین اسکورسیزی یکی از تحسین شده ترین فیلمسازان تاریخ سینماست که کارهای برجسته ای چون «راننده تاکسی»، «گاو خشمگین»، «رفقای خوب» و «مرد ایرلندی» را در کارنامه دارد. اسکورسیزی 9 بار نامزد جایزه اسکار کارگردانی شده است که یک بار آن را در سال 2007 برای فیلم «رفتگان» دریافت کرد.

حالا با اعلام خبر قرارداد مارتین اسکورسیزی با اپل، این کارگردان شاخص به فهرست بلندبالای سلبریتی هایی که با اپل قرارداد بسته اند مانند اپرا وینفری، آلفونسو کوارون، ادریس البا پیوسته است.

انتهای پیام/