اکران فیلم‌های قدیمی با یک بخشنامه/ مشکلی برای نمایش آثار فرهادی نیست | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۵۲
صبا پیگیری کرد؛

اکران فیلم‌های قدیمی با یک بخشنامه/ مشکلی برای نمایش آثار فرهادی نیست

دبیر شورای صنفی نمایش درباره اکران چند فیلم قدیمی در برخی پردیس‌های سینمایی در تهران توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار سینمایی صبا، فیلم‌های «درباره الی»، «جدایی نادر از سیمین» و «فروشنده» از ۲۰ مرداد در چند پردیس سینمایی به اکران درآمده‌اند. این فیلم‌ها در حالی نمایش داده شده‌اند که در دو روز گذشته تنها چند عدد بلیت فروخته شده در مقابل نام آنها در سامانه سمفا به ثبت رسیده است و همچنین این سوال نیز مطرح است که چرا در آخرین مصوبات شورای صنفی نمایش که یکشنبه همین هفته برگزار شد اشاره ای به این اکران ها نشده است.

مرتضی شایسته دبیر شورای صنفی نمایش درباره این موضوع به خبرنگار صبا گفت: این نمایش‌ها شامل همه سینما نمی شود و تنها چند پردیس بزرگ که تعداد سالن بیشتری دارند این اجازه را دارند که فیلم‌های دارای پروانه نمایش را که قبلا اکران شده‌اند دوباره نمایش دهند.

وی در پاسخ به اینکه چرا این موضوع در مصوبات شورای صنفی نمایش بیان نشده است، عنوان کرد: ما یک بخشنامه کلی داریم که این مورد در آن گفته شده است و هیچ مشکلی بابت اکران این فیلم‌ها نداریم.

شایسته در پایان توضیح داد: به هر حال سینمادار هم به دنبال این است که بتواند در این وضعیت به سالن‌های خود رونق بیشتری بدهد از این جهت ان شاالله مشکلی برای هیچ فیلمی به وجود نخواهد آمد.

امید پویانفر

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است