مدیر پخش و مشاور مدیر شبکه جام جم منصوب شدند | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۴۶

مدیر پخش و مشاور مدیر شبکه جام جم منصوب شدند

مدیر پخش شبکه جام جم و مدیر اطلاعات و برنامه‌ریزی این شبکه تغییر کردند.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی شبکه جام جم، طی حکمی از طرف حسن ملکی مدیر شبکه جهانی جام جم، تورج عطاری به عنوان مدیر پخش این شبکه منصوب شد.

در این حکم هماهنگی و نظارت دقیق بر جدول پخش برنامه‌ها در کانال‌های سه‌گانه جام جم، توجه به حفظ و ایجاد انگیزه در نیروهای کیفی و کارآمد، تجدیدنظر در فرآیند بازبینی برنامه‌ها با هدف حاکم کردن سرعت و دقت در امور، بهره‌گیری از نوآوری‌های گرافیکی و فنی در راستای افزایش کیفیت بصری برنامه‌ها، بهره‌گیری مناسب از ظرفیت زیرنویس و میان برنامه‌ها و برنامه‌ریزی هوشمندانه برای استفاده مطلوب‌تر از گروه‌های برنامه‌ساز، از مهم‌ترین وظایف مدیر جدید اعلام شد.

همچنین علی ملاجانی مدیر پخش سابق به عنوان مشاور مدیر شبکه جهانی جام جم منصوب شد.

در حکم ملاجانی بر رصد مستمر کانال‌های سه‌گانه برای ایجاد تحولات کیفی و جذابیت‌های بصری در فرآیند طراحی، تولید، تامین و پخش برنامه‌ها تاکید شده است.

همچنین طی حکمی از طرف مدیرکل برنامه‌ریزی و نظارت سیما، زهرا جوادی به عنوان مدیر اطلاعات و برنامه‌ریزی شبکه جهانی جام جم منصوب شد.

در این حکم توجه ویژه به برنامه‌ریزی تولید با توجه به اسناد بالا دستی، تنظیم برنامه و بودجه شبکه بر اساس دستورالعمل‌های ابلاغی، برنامه‌ریزی بهینه منابع مالی و انسانی، رعایت جهات صرفه و منافع سازمان و کنترل پروژه‌های برنامه‌سازی، از اهم وظایف و ماموریت‌های آن مدیریت اعلام شده است.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است