دنباله کتاب «بابا لنگ دراز» به چاپ دهم رسید | پایگاه خبری صبا
امروز ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۳

دنباله کتاب «بابا لنگ دراز» به چاپ دهم رسید

رمان «دشمن عزیز» اثر جین وبستر با ترجمه‌ مهرداد مهدویان در نوبت چاپ دهم از سوی انتشارات قدیانی روانه‌ بازار کتاب شد.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی انتشارات قدیانی، رمان «دشمن عزیز» اثر جین وبستر با ترجمه‌ مهرداد مهدویان در نوبت چاپ دهم از سوی انتشارات قدیانی روانه‌ بازار کتاب شد.

جودی ابوت با بابا لنگ دراز (جرویس پندلتون) ازدواج کرده و آقای جرویس مدیرعامل نوانخانه جان گریر شده است. آنها خانم لیپیت را از ریاست برکنار و سالی مک براید (یکی از دوستان جودی ابوت که در رمان «بابا لنگ» دراز با او آشنا شده‌اید) را برای این کار انتخاب می‌کنند. سالی، ابتدا به عهده گرفتن این مسئولیت را قبول نمی‌کند ولی بعد از مدتی می‌پذیرد و در نوانخانه شروع به فعالیت می‌کند. سالی از همان روزهای اول می‌فهمد که مدیریت نوانخانه کار ساده‌ای نیست و از همان ابتدا با ماجراهای مختلف و اتفاقات عجیبی رو به رو می‌شود.

این کتاب مجموعه نامه‌های سالی مک‌براید برای جودی ابوت و چند شخص دیگر است که با خواندن این کتاب با آن‌ها آشنا می‌شوید.

«دشمن عزیز» اثری دیگر از جین وبستر، بانوی رمان نویس آمریکایی با شخصیت‌های رمان «بابا لنگ» دراز است. وبستر در سال ۱۹۱۴ این کتاب را به عنوان دنباله‌ای برای کتاب «بابا لنگ» دراز منتشر کرد.

انتشارات قدیانی رمان «دشمن عزیز» را با طرح جلد جدید، تیراژ ۱۶۵۰ نسخه و قیمت ۳۰۰۰۰ تومان در نوبت چاپ دهم در اختیار علاقه‌مندان قرار داد.

برای تهیه‌ این کتاب علاوه بر مراجعه به کتاب فروشی‌های معتبر سراسر کشور، می‌توانید برای خرید اینترنتی آن به نشانی الکترونیکی www.ghadyani.org  نشر قدیانی نیز مراجعه کنید.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است