برگزیدگان مهرواره «عکس‌نوشت» اعلام شدند | پایگاه خبری صبا
امروز ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۰۷:۰۲

برگزیدگان مهرواره «عکس‌نوشت» اعلام شدند

برگزیدگان مهرواره «عکس‌نوشت» ویژه ماه مبارک رمضان از سوی آفرینش‌های ادبی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان معرفی شدند.

به گزارش صبا به نقل از اداره‌ کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، داوران مهرواره «عکس‌نوشت» ۷۳۳ اثر رسیده از بیش از یک‌هزار و ۵۵۰ عکاس، شاعر و نویسنده به دبیرخانه را در چهار مرحله بررسی و در پایان ۲۲ عکس نوشته را به عنوان برتر انتخاب کردند.

فراخوان مهرواره «عکس‌نوشت»، با موضوع همدلی و مهربانی، کار مشترک اعضای انجمن‌های عکاسان نوجوان و انجمن‌های شاعران و نویسندگان نوجوان، هم‌ زمان با ماه مبارک رمضان منتشر شد.

اعضای انجمن عکاسان با موضوع مهربانی، همدلی، مهربانی، دستگیری از نیازمندان، نیایش و… عکاسی و آثار برگزیده خود را در اختیار اعضای انجمن‌های شاعران و نویسندگان هر استان قرار دادند تا با الهام از آن‌ها به خلق شعر یا داستان کوتاه بپردازند.

در مهرواره «عکس نوشت» هیچ‌گونه رتبه‌بندی وجود نداشت و از تمام آثار انتخاب شده از سوی داوران با اهدای بسته‌های فرهنگی قدردانی می‌شود.

فهرست آثار برگزیده این مهرواره در پایگاه خبری کودک و نوجوان به نشانی www.kanoonnews.ir و سایت کانون مجازی به نشانی kpf.ir قابل دسترسی و مشاهده است.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است