اعضای شوراى برنامه ریزى محتوایى المپیاد فیلمسازى نوجوانان معرفى شدند | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۳۴

اعضای شوراى برنامه ریزى محتوایى المپیاد فیلمسازى نوجوانان معرفى شدند

عليرضا تابش طى احكامى، اعضای شوراى برنامه ريزى محتوايى المپياد فيلمسازى نوجوانان را منصوب كرد.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از ستاد اطلاع رسانى سى و دومین جشنواره بین المللى فیلم هاى کودکان و نوجوانان، علیرضا تابش دبیر جشنواره فیلم هاى کودکان و نوجوانان، طى احکامى جداگانه ۶ عضو شوراى برنامه ریزى محتوایى المپیاد فیلمسازى نوجوانان را برگزید.

بنابر احکام صادره، سعید پوراسماعیلی، وحید گلستان، داود ضامنی، محمدرضا کریمی صارمی، سهیلا عسکری و حسین شیخ الاسلامی، به عنوان اعضای شوراى برنامه ریزى محتوایى المپیاد فیلمسازى نوجوانان معرفى شدند.

در متن حکم علیرضا تابش، دبیر جشنواره آمده است:

«نظر به سوابق، تجربیات و تخصص سرکارعالی/ جنابعالی به موجب این حکم به عنوان «عضو شورای برنامه ریزی محتوایی» سومین المپیاد فیلمسازی نوجوانان ایران منصوب می شوید.

این المپیاد رویداد مهمی است که علاوه بر شناسایی، کشف و پرورش تعدادی از نوجوانان خلاق و علاقه مند به سینما در کشور، زمینه انتقال تجربه و ارایه آموزش های کاربردی به آن ها را فراهم کرده و بستر رویش نسل جدیدی از فیلمسازان آینده کشور را فراهم خواهد کرد.

امید است با توجه به مراتب تعهد و سوابقی که در این حوزه از سرکارعالی/جنابعالی بر جای مانده است و با بهره گیری از دانش تخصصی و توانمندی های موجود، گام های موثری در مسیر رشد و اعتلای سینمای کودک و نوجوان در ایران برداشته و در انجام وظایف محوله مشمول عنایت حضرت حق باشید.»

سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان ٢٨ مرداد تا ۴ شهریور ٩٨ به دبیرى علیرضا تابش در شهر  اصفهان برگزار می‌شود.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است