نمایش آثار سوزن‌دوزی معاصر ایران در فرهنگسرای نیاوران | پایگاه خبری صبا
امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۰

نمایش آثار سوزن‌دوزی معاصر ایران در فرهنگسرای نیاوران

نمایشگاه آثار سوزن‌دوزی معاصر ایران با عنوان «نخ و نگاره» از دوشنبه 20 مرداد ماه در گالری شماره یک فرهنگسرای نیاوران آغاز به کار می‌کند.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای نیاوران، نمایشگاه آثار سوزن‌دوزی معاصر ایران با عنوان «نخ و نگاره» از دوشنبه ۲۰ مردادماه در گالری شماره یک فرهنگسرای نیاوران آغاز به کار می‌کند. در نمایشگاه پیش‌رو سعی بر آن بوده است تا از طریق فراخوانی ملی، گوناگونی و تنوع آثار به‌ لحاظ شیوه و فن سوزن‌دوزی حفظ شود.

همچنین با توجه به رویکرد نمایشگاه، میزان خلاقیت مبنای انتخاب قرار گرفت تا آثار به نمایش‌درآمده فزون بر زیبایی و چشم‌نوازی آمیخته به سنت، واجد شم خلاقانه نیز باشد.

این نمایشگاه علاوه بر ارائه آثار منتخب شرکت‌کنندگان در فراخوان، آثار اساتید برجسته سوزن‌دوزی را نیز به نمایش گذاشته است تا فزون بر تنوع بیشتر و کیفیت بهتر، مجالی باشد برای نکوداشت مقام فاخر این هنرمندان چیره‌دست.

نمایشگاه آثار سوزندوزی معاصر ایران با عنوان «نخ و نگاره» توسط پژوهشکده هنرهای سنتی پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری با همکاری شرکت آرمان رخش غزل (هیما) و فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود.

این نمایشگاه تا ۳۰ مردادماه در گالری شماره یک فرهنگسرای نیاوران برپاست.

علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند با رعایت تمامی دستورالعمل‌های بهداشتی در روزهای عادی از ساعت ۱۰ الی ۱۳ و ۱۵ الی ۱۹ و در روزهای تعطیل از ساعت ۱۴ تا ۱۹ به فرهنگسرای نیاوران مراجعه کنند.

انتهای پیام/

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است