مستند «ایران‌زاد» با موضوع رنج و امید مردم ایران کلید خورد | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۴۸

مستند «ایران‌زاد» با موضوع رنج و امید مردم ایران کلید خورد

ساخت مستند بلند سینمایی«ایران‌زاد» به نویسندگی و کارگردانی مجید عزیزی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان چهارمحال و بختیاری کلید خورد.
به گزارش صبا به نقل از مدیر رسانه‌ای پروژه، مستند بلند سینمایی «ایران‌زاد» به تهیه کنندگی مهدی مطهر و کارگردانی مجید عزیزی در حال ساخت برای نمایش در سینماهای کشور و جشنواره‌های داخلی و خارجی است.
مستند «ایران‌زاد» که راوی قصه‌های تلخ و شیرین از تجربه زیستی انسان معاصر ایرانی است، طی یک دوره تحقیقاتی یک ساله در شهرها و‌ روستاهای مختلف کشور فیلمبرداری خواهد شد.
مجید عزیزی، کارگردان این اثر درباره موضوع «ایران‌زاد» عنوان کرد:«ایران‌زاد» روایتی بی‌پروا درباره عشق، شادی، رنج و امید مردم ایران به دور از هر نوع قضاوت است و تلاش می‌کند نگاهی همه جانبه و بی‌واسطه از ایرانی معاصر را با همه تنوع و تکثرش به تصویر بکشد.
مجید عزیزی در کارنامه خود، تجربه تولید رسانه‌ای در بیش از ۲۵ کشور جهان را دارد و تاکنون موفق به دریافت جوایز متعددی از جشنواره‌های معتبر داخلی و خارجی شده است. از مهم‌ترین آثار این کارگردان می‌توان به «تاریخ صدور» و «بدون مرز» اشاره کرد.
دیگر عوامل اصلی این فیلم عبارتند از مشاور پروژه: حامد شکیبانیا، مدیر تولید: محمدهادی حیدری، دستیار کارگردان: فاطمه سادات ابوترابی، سرپرست گروه تحقیق: ایمان معصومی، مدیر فیلمبرداری: میثم بابایی، تدوین‌گر: محمدحسین حیدری، مدیرصدابرداری: احمد افشار، مدیر برندینگ: علی قرائتی، طراح گرافیک: سیدعلی میرفتاح، مدیر رسانه‌ای: فرنوش آباء، عکس: محمد فرزانه.
انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است