آسیب شناسی حقوق هنرمندان در تئاتر شهر/ حقوقدانان پاسخ می دهند | پایگاه خبری صبا
امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۴۶
در دومین  نشست پژوهشی تئاتر شهر؛

آسیب شناسی حقوق هنرمندان در تئاتر شهر/ حقوقدانان پاسخ می دهند

دومین نشست پژوهشی واحد ارتباطات، آموزش و پژوهش تئاترشهر با عنوان «آسیب شناسی حقوق هنرمندان تئاتر و سینما در قراردادهای هنری» روز دوشنبه 14 مردادماه برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از واحد ارتباطات، آموزش و پژوهش مجموعه تئاترشهر، دومین نشست پژوهشی مجموعه تئاتر شهر با عنوان «آسیب شناسی حقوق هنرمندان تئاتر و سینما در قراردادهای هنری» روز دوشنبه ۱۴ مردادماه در سالن مشاهیر این مجموعه برگزار می شود.

در این نشست پژوهشی به یکی از چالش های اساسی هنرمندان تئاتر در زمینه حقوق مادی و معنوی آثار هنری آنها پرداخته می شود و با نگاهی تخصصی و کاربردی، مسائل قراردادهای هنری حوزه تئاتر و سینما بررسی می شود.

در این نشست ،حقوقدانانی شامل کاوه رضوانی راد وکیل و مشاور حقوقی خانه  موسیقی، وحید آگاه حقوق دان و عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی، مهدی نوده وکیل و مدیر موسسه حقوقی داتیکان و همچنین مریم کاظمی کارگردان تئاتر و عضو شورای داوری خانه تئاتر سخنرانی خواهند کرد و در پایان در قالب پرسش و پاسخ به سوالات حقوقی حضار پاسخ خواهند داد.

عناوین سخنرانی های حضار این نشست پژوهشی عبارت است از آسیب شناسی قرادادهای شفاهی، قراردادهای هنری در چارچوب حقوق کار، تقلب نسبت به قانون در قراردادهای هنری و شرط داوری در قراردادهای هنری که این موضوعات با نگاهی کاربردی به مسایل حقوقی هنرمندان تئاتر مورد بررسی قرار می گیرد.

این رویداد که با همکاری موسسه حقوقی داتیکان برگزار خواهد شد، دومین برنامه در قالب نشست های پژوهشی مجموعه تئاتر شهر است که با هدف گسترش گفتگوهای آگاهی بخش ِ انتقادی، زیبایی شناسانه و فرهنگی درباره تئاتر، می کوشد در جهت نشر دانش و بالابردن آگاهی هنرمندان و مخاطبان این حوزه گام بردارد.

حضور در این نشست که در روز دوشنبه ۱۴ مرداد در ساعت ۱۷:۳۰ در سالن مشاهیر مجموعه تئاتر شهر برگزار می شود برای تمامی هنرمندان تئاتر، سینما، دانشجویان، مخاطبان و عموم علاقه مندان تئاتر آزاد است.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است