رضا عطاران و هانیه توسلی با «دهلیز» در شبکه سحر | پایگاه خبری صبا
امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۵۹

رضا عطاران و هانیه توسلی با «دهلیز» در شبکه سحر

فیلم سینمایی «دهلیز» امشب از کانال بالکان شبکه سحر پخش می شود.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی معاونت برون مرزی رسانه ملی، این فیلم ۹۲ دقیقه ای با کارگردانی بهروز شعیبی محصول سال ۱۳۹۲ است. «دهلیز» که در زمان اکران توسط منتقدان توانست نقدهای بسیار مثبتی دریافت کند در سی و یکمین جشنواره فیلم فجر موفق شد برنده جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن را به دست آورد.

رضا عطاران، هانیه توسلی، محمدرضا شیرخانلو، سعید چگیزیان، شاهرخ فروتنیان و نگار عابدی در «دهلیز» با تهیه کنندگی سیدمحمود رضوی نقش آفرینی کرده اند.

در خلاصه داستان این فیلم می بینیم: «شیوا» در غیاب همسر معلمش «بهزاد» که به دلیل یک نزاع باعث قتل شده است به تنهایی کار می کند و از تنها پسرشان «امیرعلی» که کلاس اول درس می خواند و پسری شاد و بازیگوش است، مراقبت می کند. امیرعلی در ابتدا فکر می کند که پدرش مرده است. اما پدرش در زندان و منتظر تصمیم نهایی دادگاه است. شیوا پیاپی از برادر زن مقتول می خواهد تا با خانواده مقتول صحبت کند و رضایت ولی دم را بگیرد. از طرفی امیرعلی کم کم در مدرسه و در جمع دوستان غیبت پدر را احساس می کند و…

فیلم سینمایی «دهلیز» یکشنبه نوزدهم مرداد ساعت ۲۳:۰۰ به وقت تهران با زبانگردانی و زیرنویس به زبان بوسنیایی توسط سلما پانجیچ، بر روی آنتن کانال بالکان شبکه سحر است.

انتهای پیام/

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است