هفده فیلم کوتاه در جشنواره فیلم‌های ایرانی کلن به نمایش درمی‌آیند | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۳۰

هفده فیلم کوتاه در جشنواره فیلم‌های ایرانی کلن به نمایش درمی‌آیند

در این دوره جشنواره فیلم‌های ایرانی کلن هفده فیلم کوتاه از محصولات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، پخش کنندگی فیدان و اکران شده در گروه «هنر و تجربه» حضور خواهد داشت.

هفده فیلم کوتاه در جشنواره فیلم‌های ایرانی کلن به نمایش درمی‌آیند

به گزارش خبرنگار صبا، فیلم‌های کوتاه «هشتگ ساعت چهار» به کارگردانی عاطفه رحمانی، «سیندرلا» به کارگردانی مهدی آقاجانی، «خوابگردها» به کارگردانی پویا نبی، «مانیکور» به کارگردانی آرمان فیاض و «وقت نهار» به کارگردانی علیرضا قاسمی از آثار اکران شده در گروه «هنر و تجربه» در جشنواره فیلم های ایرانی کلن به نمایش در می آیند.
فیلم‌های کوتاه «زونا» به کارگردانی طوفان نهان قدرتی، «آگهی فروش» به کارگردانی قصیده گلمکانی، «تاریکی» به کارگردانی سعید جعفریان، «آسمان آبی، زمین پاک» به کارگردانی مهیار ماندگار و «هایلایت» به کارگردانی شهرزاد دادگر از سوی فیدان نیز در این رویداد سینمایی حاضر هستند. برنامه‌ریزی این بخش را ایمان بهروزی و هادی علی‌پناه برعهده داشته‌اند.
انیمیشن‌های کوتاه «سیاه و سفید» به کارگردانی محمد علی سلیمانی زاده، «سایه‌ای که نور شد» به کارگردانی نازنین سبحان سربندی، «ماه من، ماه ما» به کارگردانی محمد ناصری، «بزهای ابری» به کارگردانی حمید کریمیان، «قلب مترسک» به کارگردانی غلامرضا کزازی، «درخت دزد» به کارگردانی راشین خیریه، «مثل یک پروانه روی یک قلب» به کارگردانی مریم خلیل زاده از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به جشنواره فیلم های ایرانی کلن رفته اند.

جشنواره فیلم‌های ایرانی کلن، چشم انداز ایران از ۳۰ می تا ۲ ژوئن در موزه لودویگ شهر کلن آلمان برگزار خواهد شد.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است