قطعه مشترک اد شیرن و جاستین بیبر امروز منتشر می شود

به گزارش صبا به نقل از ورایتی، دو تن از محبوب‌ترین خوانندگان سبک پاپ در جهان یعنی اد شیرن و جاستین بیبر، روز جمعه 10 می (20 اردیبهشت) آهنگی مشترک با نام «من اهمیت نمی‌دهم» را منتشر خواهند کرد.

از این آهنگ هنوز اطلاعات چندانی در دست نیست اما از آن جا که این خبر نخستین بار از سوی تیم شیرن به بیرون درز پیدا کرده است و همچنین انتشار آن تحت نام شرکت موسیقی او با نام آتلانتیک خواهد بود، این گمان را تقویت می‌کند که با تم موسیقیایی اد شیرن بیشتر منطبق باشد.

پیش از این عکسی از این دو خواننده جوان منتشر شده است که آنها را در استودیو و با پیراهن‌هایی رنگی و در حالی که دست یکدیگر را گرفته‌اند، نشان می‌دهد. البته این عکس در حقیقت با فوتوشاپ دستکاری شده و از ترکیب دو عکس مجزا به دست آمده است.

اد شیرن بخشی از ترانه آهنگ را در اکانت رسمی اینستاگرام خود منتشر کرده است.

بیبر نیز کلیپی کوتاه و 10 ثانیه‌ای از قسمت خود را پست کرده است که می‌خواند: ما در مهمانی‌ای هستیم که نمی‌خواهیم آنجا باشیم.

بیبر به تازگی با اجرایی فی‌البداهه یکی از ترک‌های قدیمی خود در کنسرت آریانا گرانده در جشنواره موسیقی دره کواچلا کالیفرنیا به صحنه موسیقی بازگشته است.

گمان می‌رود آهنگ مشترک این دو خواننده یکی از ترک‌های آلبوم جدید اد شیرن باشد. آخرین آلبوم او در سال 2017 منتشر شده است.

بیبر نیز از سال 2015 آلبوم جدیدی منتشر نکرده است. تک آهنگ‌های غیرآلبومی «دوستان» و «BloodPop» او به لیست 10 آهنگ محبوب سال گذشته میلادی راه پیدا کردند.

اشکان مزیدی