«تگزاس ۲» لطمه خورد/ اکران شهرستان را ۲ هفته دیر به ما دادند | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۵۵
ابراهیم عامریان در گفتگو با صبا:

«تگزاس ۲» لطمه خورد/ اکران شهرستان را ۲ هفته دیر به ما دادند

تهیه کننده فیلم سینمایی «تگزاس 2» از شرایطی که فیلمش در آن اکران شده ناراضی است و می گوید 2 هفته اکران شهرستان ها را نیز به آنها داده اند.

«تگزاس 2» لطمه خورد/ به دلیل اعترضات دو هفته محدودیت اکران داشتیم

ابراهیم عامریان تهیه کننده «تگزاس ۲» که به جای فیلم توقیف شده «رحمان ۱۴۰۰» در سینماها اکران شد در گفتگو با خبرنگار صبا عنوان کرد: با توجه به اینکه «تگزاس ۲» به طور ناگهانی اکران شد فروش آن به اندازه یک فیلم خوب است که تبلیغات نداشته و یکی از دلایلی که از نظر من فیلم خوب نفروخته است همین است.
وی ادامه داد: با توجه به فیلمی که ساختیم این فروش ما را قانع نمی کند و توقع ما خیلی بیشتر از این بود.
این تهیه کننده سینما با اشاره به اینکه سینماداران و شورای صنفی قول همکاری داده بودند، بیان کرد: از ما خواستند که به دلیل مسایلی که برای «رحمان ۱۴۰۰» پیش آمد فیلممان را که قرار بود عید فطر اکران شود جایگزین فیلم قبلی کنیم و مجبور شدیم فیلم را به سینما بیاوریم. آنها قول دادند از ما حمایت کنند، ولی درنهایت «تگزاس ۲» لطمه خورد.
تهیه کننده «تگزاس» در پایان با اشاره به محدودیت فیلم در ۲ هفته اول اکران به دلیل اعتراض سایر فیلم های نوروزی خاطرنشان کرد: قرار شد ما ۲ هفته سینمای شهرستان ها را در اختیار نداشته باشیم که چند فیلم دیگر نوروزی استفاده خود را ببرند و یکی از دلایل فروش کم ما همین موضوع است. از هفته پیش سینماهای شهرستان هم به ما اضافه شدند ولی فایده ای ندارد و در ماه رمضان فروش فیلم ها بسیار افت خواهد کرد.
فیلم سینمایی «تگزاس ۲» به کارگردانی سید مسعود اطیابی و تهیه‌کنندگی ابراهیم عامریان است که بازیگرانی چون سام درخشانی، مهدی هاشمی، پژمان جمشیدی، ژاله صامتی، گابریلا پتری، بهرنگ علوی، رضا ناجی، امید روحانی، آدریانو تولوزا، سهیل قنادان، نادر سلیمانی و تیاگو متوس در آن بازی می‌کنند.
قصه این فیلم در ادامه «تگزاس ۱» روایت می‌شود.پس از ماجرا‌های قسمت اول تگزاس، ساسان (سام درخشانی)، بهرام (پژمان جمشیدی) و آلیس (گابریلا پتری) به ایران برمی گردند. آقا بابک (مهدی هاشمی) و سوری جون (ژاله صامتی) به دنبال آن‌ها می‌آیند، اما ساسان نمی‌داند که آن دو زن و شوهر هستند. ساسان و بهرام دوباره وارد ماجرای جدیدی می شوند.
زهرا دمزآبادی

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است


جدول فروش فیلم ها

عنوان
فروش (تومان)
  • تمساح خونی
    106/687/994/000
  • بی‌بدن
    24/696/617/000
  • سال گربه
    14/906/783/500
  • آپاراتچی
    4/116/967/500
  • پرویز خان
    3/218/197/000
  • نوروز
    2/940/108/000
  • ایلیاجستجوی قهرمان
    2/833/522/500
  • آسمان غرب
    2/405/678/000