وقتی تلویزیون بازیچه دست مهمانانش می‌شود/ تکرار چندباره یک اشتباه | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۵۶
حاشیه جدید اینبار در شبکه 2

وقتی تلویزیون بازیچه دست مهمانانش می‌شود/ تکرار چندباره یک اشتباه

انتخاب مهمان برای برنامه های تلویزیون یکی از مسایل مهم برنامه‌سازان است که البته هر از چندگاهی با اشتباه برنامه ساز، ناظران پخش و مدیران تلویزیون به جنجال و حاشیه ای برای این رسانه بدل می شود.

ققق

به گزارش خبرنگار صبا، پنجمین قسمت از سری تازه برنامه «هزار راه نرفته» شبکه دو در حالی روی آنتن رفت که در فاصله یک شب از آن حاشیه های زیادی برای تلویزیون ایجاد شد زیرا زوج جوانی که در برنامه حضور یافته بودند در فضای مجازی خود فیلمی از یک مهمانی مختلط منتشر کردند.
این زوج جوان که به عنوان افرادی که در زندگی گذشته خود دچار مشکلاتی شده و تا طلاق نیز پیش رفته بودند ولی به دلیل توبه از کارهای قبلی، زندگی خود را نجات داده اند به عنوان الگویی برای درس گرفتن جوانان به تلویزیون آمده بودند؛ افرادی که در فاصله کمی نشان دادند بیش از آنکه توبه کرده باشند به اشتباه از تلویزیون جمهوری اسلامی سر درآورده اند؛ البته برای آنها که به دنبال شهرت بیشتر هستند و به «اینفلوئنسر» اینستاگرام شناخته می شوند این اتفاق تا الان که بد نبوده و این تلویزیون است که مورد انتقادهای شدید قرار گرفته است.
سوال مهم منتقدان این است که چرا هر فردی به عنوان الگو در تلویزیون معرفی می شود و آیا نمی بایست درباره مهمانان این دست برنامه تحقیق کافی شود؟
البته اشتباه در انتخاب مهمانان پیش از این هم در تلویزیون و در شبکه های مختلف رخ داده و هزینه آن را هم به صورت معنوی رسانه ملی داده است به طور مثال انتخاب مهمانان حاشیه دار در برنامه های احسان علیخانی، رضا رشیدپور و علی ضیا نیز دیده شده است.
به هر ترتیب تلویزیون این روزها با نقدهای مختلف رو به رو است و انتظار می رود تجدیدنظری در وضعیت آن بشود.
 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است